کد خبر : 245103
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 10:12
-

رضازاده‌: هدف ما ساخت تیمی است که بتواند برای قهرمانی بجنگد / برای بازیکنان جوان و مستعد تست ورودی گذاشتیم

رضازاده‌: هدف ما ساخت تیمی است که بتواند برای قهرمانی بجنگد / برای بازیکنان جوان و مستعد تست ورودی  گذاشتیم

سایپای تهران پس از صعود به سوپرلیگ فوتسال با هدایت معصومه رضازاده‌، با تقویت تیم خود به دنبال حضوری قدرتمند در این رقابت‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سایپای تهران پس از صعود به سوپرلیگ فوتسال با هدایت معصومه رضازاده‌، با تقویت تیم خود به دنبال حضوری قدرتمند در این رقابت‌هاست.

تیم فوتسال سایپای تهران با هدایت معصومه رضازاده، با ۳۸ امتیاز و یک امتیاز کمتر از قهرمان، در رقابت‌های لیگ برتر دوم شد و توانست جواز صعود به سوپرلیگ را کسب کند. سایپا که سابقه نایب‌قهرمانی در بالاترین سطح فوتسال باشگاهی زنان ایران را در کارنامه دارد، پس از حضور در لیگ سطح دوم، به دنبال حضوری قوی در سوپرلیگ است.

معصومه رضازاده در این خصوص گفت: پس از صعود به سوپرلیگ و از فروردین ۱۴۰۲، مذاکراتی با باشگاه برای ادامه همکاری داشتیم.‌ من برنامه‌ام را برای فصل جدید ارائه کردم و با سایپا برای پیاده کردن اهداف مشترکمان به توافق رسیدیم.

او ادامه داد: هدف ما ساخت تیمی است که بتواند برای قهرمانی بجنگد. در حال حاضر ۷۰٪ پیکره تیم مشخص است و با اقدامات انجام‌شده فکر می‌کنم که این فصل شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم سایپا در خصوص نقل و انتقالات این تیم گفت: با درنظر گرفتن بودجه باشگاه، با مهره‌های مدنظرمان صحبت کردیم و توانستیم چندین بازیکن را نیز به خدمت بگیریم.

رضازاده افزود: با کاپیتان فصل گذشته‌مان، نارمیلا فتحی تمدید کردیم. همچنین با سوسن رضاپور، مهناز علیزاده، مهسا نظری و هانیه محمدی از تیم پارسال، برای فصل آینده به توافق رسیدیم.

او در ادامه گفت: قرار است چند بازیکن که فصل پیش در سوپرلیگ بودند نیز، به تیم بپیوندند که قرارداد آن‌ها تا هفته آینده قطعی خواهد شد.

سرمربی نماینده فوتسال تهران افزود: علاوه بر مهره‌های با تجربه، ۲ روز هم برای تست ورودی بازیکنان جوان و مستعد گذاشتیم، تا بتوانیم تیمی آینده‌دار در این رشته بسازیم.

معصومه رضازاده در خصوص آماده‌سازی شاگردانش گفت: تمرینات تیمی ما از ۱۴ مرداد آغاز خواهد شد و ۶ هفته زمان تا شروع مسابقات داریم که در این مدت بدنسازی، تمرینات تاکتیکی و بازی‌های دوستانه انجام خواهد شد.

 

او در خصوص سطح رقابت در این فصل سوپرلیگ گفت: باتوجه به اینکه خیلی از تیم‌ها هنوز شرایط مشخصی ندارند، نمی‌توان نظر قطعی داد. بازیکان زیادی باقی‌مانده‌اند که هنوز قراردادی نبسته‌اند و اگر این مهره‌ها در همه تیم‌های لیگ پخش شوند، سطح رقابت نزدیک و جذاب خواهد بود.

سرمربی سایپا در پایان اظهار کرد: از آقای حسینی‌پور و آقای رحیمی بابت حمایت از فوتسال سایپا در زمانی که باشگاه‌های دیگر درگیر مشکلات فراوانی هستند تشکر میکنم. امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق، فصل خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.