کد خبر : 245086
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 8:46
-

نایب قهرمانی شاگردان مرتضایی ؛ پل صعود به جام ملتهای آسیا

نایب قهرمانی شاگردان مرتضایی ؛ پل صعود به جام ملتهای آسیا

تیم ملی فوتسال افغانستان با برتری ۳ بر ۲ مقابل ترکمنستان موفق شد عنوان نایب قهرمانی مسابقات کافا را به خودش اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم ملی فوتسال افغانستان با برتری ۳ بر ۲ مقابل ترکمنستان موفق شد عنوان نایب قهرمانی مسابقات کافا را به خودش اختصاص دهد.
 تیم ملی فوتسال افغانستان با کسب ۳ پیروزی، یک تساوی و تنها یک شکست مقابل تیم ملی ایران موفق شدند عنوان نایب قهرمانی مسابقات کافا را کسب کنند. شاگردان مجید مرتضاییکه از یکسال پیش در اردو‌های مختلف به سر می‌برند دراین دوره نمایش فوق العاده‌ای داشتند و توانستند رضایت هواداران فوتسال افغانستان را کسب کنند. عبدالغفار صادقی در این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. شاگردان مجید مرتضایی و حمیدرضا معصومیان در تیم ملی فوتسال افغانستان تا چند ماه دیگر باید برای مقدماتی مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده شوند.

در پایان این دیدار مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: «تیم ما تنها این چند نفر نبودند، ما ۶۰ بازیکن داشتیم که این عصاره آن بود. من به ملت افغانستان تبریک می‌‎گویم و امیدوارم با درخشش در مسابقات تایلند بتوانیم صعود درخشانی به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا داشته باشیم.»
عبدالغفار صادقی، بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان پس از این دیدار گفت: «بازی‎‌ها بسیار خوب بود، اما، چون فشار مسابقات زیاد بود ما نتوانستیم در مقابل تیم ملی فوتسال ایران نتیجه قابل قبولی به دست آوریم. من این پیروزی را به هموطنان عزیزم تبریک می‌گویم.»

 

مسابقات فوتسال مرکز آسیا (کافا) به میزبانی تاجیکستان و حضور تیم‌های ملی فوتسال افغانستان، ایران، ترکمنستان، قرقیزستان و ازبکستان در شهر دوشنبه برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مرتضی محمدی چهارشنبه , ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۹

واقعا دست مریزاد. عجب تیمی ساخته آقامجید. امیدوارم تیم کشورم به زودی جزء قدرتهای آسیا بشه و در جام ملت ها موفق باشه.