کد خبر : 248540
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 10:52
-

طیبی مقابل مانزانارس به دنبال سومین گل

طیبی مقابل مانزانارس به دنبال سومین گل

ستاره ایرانی پالما به دنبال ادامه درخشش در هفته دوم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین طیبی که سال گذشته مهم‌ترین افتخار تاریخ فوتسال باشگاهی برای بازیکنان ایران را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و نقش مهمی در کسب این عنوان برای پالما داشت، در هفته اول فصل جدید نیز درخشان ظاهر شد و توانست دو گل در جریان برتری تیمش بزند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که در هفته اول لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا موفق شد دو گل در جریان برتری ۶ بر ۳ پالما مقابل کاتگاس سانتا کولوما به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، امیدوار است امشب هم همین روند را در دیدار برابر مانزانارس داشته باشد.

حسین طیبی در تورنمنت مستر کاپ اروپا که پیش از شروع فصل جدید لیگا ناسیونال برگزار شد، موفق شد در دو مسابقه مقابل براگا و اسپورتینگ لیسبون پرتغال دبل کند و این روند را در لیگا اسپانیا هم ادامه دهد.

ستاره ایرانی پالما که مسلم اولادقباد و سالار آقاپور را هم به‌عنوان دو هموطن و هم‌باشگاهی در کنار خود می‌بیند، فصل گذشته ۱۴ گل در لیگا ناسیونال اسپانیا به ثمر رساند و حالا هم شروع موفقی در فصل جدید داشته که سعی دارد امشب هم برابر مانزانارس گلزنی کند و به سمت آقای گلی خیز بردارد؛ عنوانی که در غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال به آن رسیده بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.