کد خبر : 249547
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 8:59
-

آناصنعت و قهرمانی در لیگ نوجوانان/ قمی‌ها پای کار فوتسال پایه

آناصنعت و قهرمانی در لیگ نوجوانان/ قمی‌ها پای کار فوتسال پایه

تیم آناصنعت قم قهرمان لیگ‌برتر فوتسال نوجوانان کشور شد. البته موفقیت آناصنعت در رده‌های پایه تنها محدود به تیم نوجوانان این باشگاه نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  تیم آناصنعت پاسارگاد قم در سوم و پایانی مرحله نهایی لیگ‌برتر نوجوانان کشور با عبور از سد تیم سرسخت میزبان به مقام قهرمانی رسید. 

 

آناصنعت روز پنجشنبه در بندرعباس به دیدار تیم فولاد هرمزگان رفت و حریف خود را در یک بازی نزدیک ۴ بر ۳ شکست داد تا با این پیروزی قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد. 

 

این موفقیت، پایانی بر ماه‌ها تلاش و سرمایه‌گذاری قمی‌ها در این رده سنی بود اما آناصنعت تنها در رده نوجوانان فعالیتی جدی و موفقیت ندارد بلکه در رده‌های جوانان و امید نیز عملکرد درخشانی دارد.

تیم نونهالان این باشگاه مقام سوم لیگ امسال فوتسال کشور را کسب کرد و تیم جوانان نیز مدعی قهرمانی است و یک جام دیگر را در نزدیکی خود می‌بیند. 

 

از سوی دیگر، آناصنعتی ها در رده سنی امید نیز تیمی قدرتمند در اختیار دارند که جمعی از بازیکنان تیم بزرگسالان آن در تیم امید امکان بازی دارند. 

 

این سرمایه‌گذاری جدی روی تیم‌های پایه در باشگاه آناصنعت، در صورت تداوم و نگاه بلندمدت قادر به رقم زدن سال‌هایی فوق‌العاده و ایجاد مخزن انسانی برای بهره‌برداری در آینده خواهد بود، چیزی که فوتسال ایران به آن نیاز دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.