کد خبر : 250335
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 7:16
-

عربستان- اندونزی در حالت فوق حساس؛

سراتو_ پلازا؛ نبرد دو مربی طراز اول جهان برای جواز صعود از گروه ب/ ۴۸ساعت تا صعود تاریخی افغانستان

سراتو_ پلازا؛ نبرد دو مربی طراز اول جهان برای جواز صعود از گروه ب/ ۴۸ساعت تا صعود تاریخی افغانستان

مربیان مطرح برزیلی و اسپانیایی اندونزی و عربستان برای جواز صعود از گروهB مقدماتی آسیا در دیدار اندونزی و عربستان صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که تیم‌ملی فوتسال افغانستان با متوقف کردن اندونزی و کسب تساوی ۷ بر ۷ مقابل این تیم، معادلات گروه B مقدماتی آسیا را به سود خود تغییر داده، حالا دیدار عربستان میزبان پس از برتری مقابل ماکائو برای مصاف با اندونزی متحول شده، شکل و شمایل متفاوتی به خود گرفته است.

 

آندریا پلازا سرمربی سابق بارسلونا و کنونی عربستان چهارشنبه شب باید با مارکوس سراتو سرمربی برزیلی فاتح جام‌جهانی روبرو شود که او نیز انگیزه‌‌های خاص خود را برای صعود با اندونزی به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا دارد. در این بازی به جهت حضور عربستان در خانه خود قطعا شرایط برای اندونزیایی‌ها سخت خواهد بود اما سراتو تنها در صورت نباختن است که می‌تواند جواز صعود به مرحله نهایی جام ملتهای آسیا را برای اندونزی به دست بیاورد.

 

اما تیم‌ملی فوتسال افغانستان همان گونه که قبلا هم نوشتیم با برنامه‌ریزی اصولی، حمایت مدیر تیم و هدایت سرمربی ایرانی خود با شکست عربستان میزبان بیشتر راه صعود را طی کرده بود و حالا با تساوی با اندونزی سختکوش حتی شانس صعود به عنوان سرگروه را دارد.

 

افغانستان چهارشنبه بازی بسیار سبکی برابر ماکائو خواهد داشت و در صورت پیروزی و صعود بشدت محتمل خود، تاریخ سازی خواهد کرد چراکه برای اولین بار است که به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمدافغان چهارشنبه , ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

زنده باد برادر ایرانی مربی

ناشناس چهارشنبه , ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

احسنت به مربی زحمتکش

جوادم چهارشنبه , ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

ای جانم وطنم ..کشورم..ایشاا… ببره و بره برا قهرمانی..افغانستان اگه بعضیا بزارن بخدا زود پیسرفت میکنه خیلی زود..ولی متاسفانه سیاست چیز کثیفیه..ک جلوی پیشرفت خیلیا رو گرفته…و زنده باد اقای مربی…مرحبا و دستخوش واقعا..نشون ااد ک یه تیم با بازیکن خوب و یه مربی کاربلد ب خیلی جاها میرسه..زنده باد افغانستان و مربی عزیزش

ناشناس چهارشنبه , ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

زنده بادشیربچهای هزارستان