کد خبر : 254251
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 22:13
-

کشاورز:بعد از پاورپلی ورق بازی برگشت/پیشرفت تیمی برای‌مان مهم‌تر از جدول است

کشاورز:بعد از پاورپلی ورق بازی برگشت/پیشرفت تیمی برای‌مان مهم‌تر از جدول است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از دیدار مقابل گهرزمین سیرجان، گفت: با اتکا روحیه جنگندگی پیروز شدیم و این پیشرفت تیمی برای ما بیشتر از جدول و نتایج دیگر مسابقات اهمیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد کشاورز پس از دیدار امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون این جدال دشوار و بازگشت خوب گیتی‌پسند به بازی، اظهار داشت: انتظار بازی سخت مقابل گهرزمین را داشتیم و متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم، اما به نظرم نقطه عطف مسابقه زمانی بود که ما سیستم بازی ۵ نفره را در دستور کار قرار دادیم و بعد از آن ورق بازی را به سود خودمان برگردانیم.

وی افزود: از عملکردمان در نیمه اول راضی نبودم و بازی خوبی انجام ندادیم، اما نیمه دوم گل‌های زیادی به ثمر رساندیم و البته که موقعیت‌های بی‌شماری هم از دست دادیم. با احترام به تیم خوب گهرزمین، به نظرم کاملا شایسته این پیروزی بودیم و به حق خودمان رسیدیم و باید از حضور پرشور هواداران هم تشکر کنم که به جذابیت بازی افزودند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پیرامون توقف مس و افزایش اختلاف در صدر جدول با این تیم، تصریح کرد: در شرایط فعلی نگاه جدولی نداریم و هر هفته برای پیروزی و پیشرفت تلاش می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره علت عقب افتادن ۴ گله در شروع نیمه نخست، گفت: نباید تیم گهرزمین سیرجان را دست کم بگیریم و چشم بر روی توانایی‌های آن‌ها ببندیم و چنین اتفاقاتی در فوتسال عجیب نیست، اولین دیداری بود که این چنین از حریف عقب افتادیم و روحیه جنگندگی و تشنگی ما برای پیروزی باعث شد بازی باخته را برگردانیم.

کشاورز، افزود: قبول دارم که شروع نیمه اول خوب نبودیم، اما اواخر این نیمه و در تمام لحظات نیمه دوم بهتر از حریف بازی کردیم و توانستیم پیروزی خوبی در خانه کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.