کد خبر : 255013
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 12:24
-

صبوری: داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود/بازیکنان در زدن ضربات آخر بی دقت بودند

صبوری: داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود/بازیکنان در زدن ضربات آخر بی دقت بودند

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: نحوه داوری در بازی مقابل سفیر گفتمان تهران تیم ما را عصبی کرد و تمرکز تیم ما را به هم زد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین صبوری پس از دیدار آناصنعت قم و سفیر گفتمان تهران با اشاره به اینکه اشتباهات داوری در این بازی فاحش بود، افزود: از ابتدای فصل در مورد داوری حرفی به میان نیاوردم اما تعجب می کنم که بر اساس چه معیاری کسی که به دلیل اشتباهات داوری چندین بار محروم شده است چرا باید مجدد داوری کند.

وی اظهار کرد: بخش زیادی از باخت ما به ضعف تیم داوری مربوط بود و زحمت یک تیم هدر رفت و داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

صبوری ادامه داد: تیم ما در بازی امروز کار خودش را انجام داد و خطاهای زیادی برای ما گرفته نشد.

وی گفت: صحنه های خطا در این بازی بسیار واضح بود که متاسفانه داور از کنار آن عبور کرد و جریان داوری موجب واگذاری بازی ما به حریف شد.

وی اضافه کرد: نتیجه بازی برای تیم ما خوب نبود هر چند که شروع خوبی داشتیم و گل اول را هم زدیم.

سرمربی آناصنعت قم گفت: یکی از دلایل باخت  ما برابر سفیر گفتمان تهران بی دقتی بازیکنان مان در ضربه های آخر بود و موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم.

وی گفت: باشگاه ما شرایط جذب بازیکن از خارج از استان قم را ندارد و مجبور هستیم از بازیکنان رده های پایه تیم خود استفاده کنیم که به همین دلیل ممکن است اشتباهاتی از سوی این بازیکنان رخ دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.