کد خبر : 255333
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 13:37
-

بازی ایران روسیه نقطه عطفی در صنعت گردشگری

بازی ایران روسیه نقطه عطفی در صنعت گردشگری

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان در خصوص میزبانی این شهر بریا دیدار ایران و روسیه گفت :‌باتوجه به بین المللی بودن این مسابقه،‌ می تواند نقطه عطفی در امر گردشگری برای منطقه لارستان باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان در خصوص میزبانی این شهر بریا دیدار ایران و روسیه گفت :‌باتوجه به بین المللی بودن این مسابقه،‌ می تواند نقطه عطفی در امر گردشگری برای منطقه لارستان باشد.

محمد ابراهیم کیان ادامه داد:‌ لارستان جاذبه های گردشگری زیادی همچون بازار قیصریه با معماری جذاب و منحصر به فرد، مجموعه باغ نشاط و حمام نشاط، قلعه اژدها، کاروان سرا های شاه عباسی، بقاع متبرکه، غار های نمکی و غار باستانی بُنوو، آبگرم دارای خاصیت درمانی، انواع آب انبار و دهان شیر،‌ دارد.

وی اضافه کرد:‌ سفالگری، حصیر بافی بابرگ نخل، سُپ بافی، خوس دوزی و طلا سازی از هنرهای دستی این شهر ستان است و مسقطی لاری هم از شیرینی هایی است که شهرت بین المللی دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت لارستان هم به ایرنا گفت: بازی فوتسال بین تیم های ملی ایران و روسیه در این شهرستان فراتر از یک رویداد ورزشی است و می تواند ابعاد مختلفی در زمینه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی داشته باشد.

علی‌محمدابراهیمی زاده افزود:‌ زیرساخت لازم همچون فرودگاه، هتل و رستوران برای ورود و پذیرایی از میهمانان در شهرستان مهیا شده است.

وی اضافه کرد: حضور بازیکنان، مربیان، داوران و سایر عوامل اجرایی این مسابقه در لارستان می تواند فرصت خوبی برای بازاریابی محصولات تولیدی این منطقه که در شهرک های صنعتی این شهرستان فعال هستند،‌باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.