کد خبر : 255358
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 20:59
-

آن‌هایی که به چشمان وحید شمسایی نیامدند؛

جامانده‌های آخرین لیست تیم‌ملی فوتسال+ عکس‌ها

جامانده‌های آخرین لیست تیم‌ملی فوتسال+ عکس‌ها

پشت‌خط مانده‌های اردوی جدید تیم‌ملی فوتسال ایران که پیش‌بینی می‌شد در لیست مدعوین شمسایی جای داشته باشند، در هفته پانزدهم لیگ‌برتر توفان به پا کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، همیشه اعلام لیست تیم ملی با گمانه‌زنی‌ها و برخی علامت سوال‌ها مواجه است و این‌ بار هم درباره عدم دعوت از برخی بازیکنان مسائلی از این دست وجود دارد. پیش‌بینی‌ها از این حکایت داشت که چند بازیکن شاخص و سرشناس در اسامی مدعوین حضور داشته باشند. با این حال، پشت خط مانده‌ها در هفته‌ای که گذشت با درخشش خود پیغام صریحی را از طریق بازتاب عملکردشان در رسانه‌ها، به کادرفنی تیم ملی فوتسال ارسال کردند. در ادامه به بازیکنانی پرداخته‌ایم، که می‌توانستند در آخرین سیاهه وحید شمسایی حضور داشته باشند و در دیدار قبلی تیم‌هایشان همانند مسابقات گذشته، عملکرد بسیاری خوبی را از خود بر جای گذاشتند؛

علی‌رضا وفایی: شش‌ گل و ده‌ پاس‌ گل عملکرد فوق العاده وفایی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بوده است. در شرایطی که هم‌تیمی‌های کنار او از بازیکنانی هستند که تقریبا از میانگین سنی و تجربه کمتری برخوردارند. اما او همچون رهبر ارکستر، آوای دلنشینی را از تیم آنا صنعت به صدا آورده. بازیکن خوش‌قریحه و تکنیکی قمی که سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را با نسل طلایی فوتسال در ویترین افتخاراتش دارد، در دیدار گذشته تیمش یک‌ گل به ثمر رساند و با شلیک بی‌نقصش باعث گل‌به‌خودی بازیکن حریف شد.

بهروز اسدی: در میان پنج گلزن برتر لیگ، تنها نامی که در لیست مدعوین به چشم نمی‌آید بهروز اسدی است. بازیکنی که هنر والایی در فروریختن دروازه حریفان دارد و با یازده‌ گل و هفت پاس‌ گل، فصلی رویایی را برای خود و تیمش رقم زده. جایگاه سوم گهرزمین تا حدودی اطمینان خاطر بیشتری به بهترین گلزن تیمش می‌داد تا بالاخره دل شمسایی را بدست بیاورد اما این بازیکن نیز در صف شوربخت‌هایی جای گرفت که نمی‌دانند با چه جادویی به آرزوی خود تحقق ببخشند. آمارها حاکی از آن است که عملکرد اسدی از نیمی از بازیکن دعوت شده چشم‌نوازتر بوده و تقریبا بسیاری از مربیان را شیفته بازی خود کرده. البته همه مربی‌ها، به جز سرمربی تیم ملی.

 

سجاد امانی: یکی دیگر از بازیکنان جوان، با طراوت و لبالب از انرژی که در جناح چپ بازی می‌کند و تا به اینجای لیگ، هشت بار دروازه‌ها را گشوده و شش بار برای رفقایش زمینه‌ساز گلزنی شده. چهره ۲۳ ساله مشهدی‌ها که همیشه در نتایج تیمش تاثیرگذار بوده است و از مهم‌ترین مهره‌های تیم شگفت انگیز فصل به شمار می‌رود. تا پیش از رونمایی لیست تیم‌ملی، تمامی مشهدی‌ها بر این باور بودند که امانی باید چمدانش را برای سفر به لار آماده سازد. شاید بازیکنان هم‌طراز او که امید زیادی برای حضور در این سیاهه را داشتند، پس از غیبت‌شان به سوی آشفتگی پرت می‌شدند، اما امانی به قدری قدرت جسمی و روحی‌اش را تقویت بخشید که در دوئل گذشته تیمش موفق به بریس کردن شد و از بهترین‌های هفته لقب گرفت.

سیدعلی قاسم‌پور: قمی‌ها در حال و هوایی اولین شکست خانگی‌شان را متحمل شدند که همان‌قدر داور مسابقه آن‌ها را به سرگیجه و کلافگی دچار کرد، سیدعلی قاسم‌پور هم با سیو‌ها و واکنش‌هایش، آن‌ها را به تسلیم شدن وادار نمود. دروازه‌بان بیست ساله به خوبی از قفس توری تیمش مراقب کرد تا فرم همیشگی‌اش را به رخ بکشد. اگرچه شاید غیبت او در دو دیدار قبلی باعث شد تا در این اردو تیم ملی را همراهی نکند، اما نشان داد که در هر شرایطی آمادگی جسمانی‌اش را حفظ می‌کند. با این حال به خوبی نیز می‌داند که برای رسیدن به پیراهن تیم ملی نباید لحظه‌ای را هم از کف بدهد.

تمامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی برای دو دیدار دوستانه با روسیه، از بهترین‌های تیم‌هایشان و لیگ محسوب می‌شوند و همیشه نسبت به عقاید و سلیقه‌ها، جای خالی برخی از بازیکنان حس می‌شود. مثلاً می‌توان به نامبرده‌ها، سجاد بابایی، پژمان بهادیوند، علی مروتی، مانی قانع، سوران بالکانه، علی خلیل‌وند و محمدحسین بازیار را هم اضافه کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.