کد خبر : 255363
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 21:06
-

دیدار سفیر ایران و لژیونرهای شاغل در اندونزی+ عکس

دیدار سفیر ایران و لژیونرهای شاغل در اندونزی+ عکس

تعدادی از فوتسالیست‌ها و مربیان لژیونر فوتسال در اندونزی، روز گذشته دیداری را با محمود بروجردی سفیر ایران در این کشور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، کشور اندونزی در یک دهه اخیر از مقاصد فوتسالیست‌های ایرانی برای لژیونر شدن و درآمدزایی بوده و به همین علت، فوتسال این کشور نسبت به سالیان اخیر پیشرفت بسزایی نسبت به پیش از ورودی ایرانی‌ها داشته است. سال گذشته محمد هاشم‌زاده، بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتسال، هدایت اندونزی را در جام ملت‌های آسیا بر عهده داشت و تا مرز شگفتی‌سازی نیز پیش رفت. در حال حاضر، فرهاد کشاورز دیگر مربی ایرانی و سکان‌دار سابق تیم‌های مقاومت البرز و فردوس قم، به عنوان سرمربی تیم پندکار یونایتد از پُرافتخارترین تیم‌ها در لیگ حرفه‌ای فوتسال اندونزی مشغول به فعالیت است.

تعدادی از بازیکنان مطرح ایرانی از جمله علی عابدین بازیکن اسبق تیم ملی، در تیم فافاگه توپ می‌زند و همچنین وحید شفیعی و مجتبی حسن‌نژاد برای تیم کوزمو به میدان می‌روند که صدرنشین لیگ حرفه‌ای اندونزی محسوب می‌شود. حمیدرضا ره‌انجام دیگر بازیکن ایرانی و رضا حسین‌پور بازیکن تیم ملی افغانستان به همراه مهران مزروعی مربی، در کنار فرهاد کشاورز در تیم پندکار یونایتد حضور دارند.

فرهاد کشاورز به همراه چند تن از ورزشکاران ایرانی فعال در این کشور با حضور در سفارت ایران در اندونزی با محمد بروجردی سفیر ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرمربی کرجی تیم فوتسال پندکار یونایتد اندونزی در این مراسم با تقدیر از دعوت سفیر ایران گفت: فوتسال ایران سال‌هاست که جزء بهترین تیم‌های فوتسال دنیا و یکه‌تاز فوتسال آسیاست. به همین دلیل فوتسال به عنوان یکی از مهمترین مزیت‌های نسبی کشور می‌تواند زمینه اعتلای نام ورزش و کشور جمهوری اسلامی ایران را در سراسر دنیا به خصوص کشورهای آسیایی فراهم کند و زمینه ارائه چهره واقعی از فرهنگ و توانمندی جوانان ایرانی را فراهم کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.