کد خبر : 255477
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 13:54
-

ناظم‌الشریعه: در گروه مرگ قرار گرفتیم/ افغانستان تیم دوم ایران است

ناظم‌الشریعه: در گروه مرگ قرار گرفتیم/ افغانستان تیم دوم ایران است

سرمربی ایرانی تیم ملی کویت، گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا را گروه مرگ این مسابقات خواند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سید محمد ناظم‌الشریعه ، درباره همگروهی تیم ملی فوتسال کویت با تیم‌های ایران، بحرین و افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: افغانستان کاملاً متحول شده و تیم دوم ایران محسوب می‌شود. همه بازیکنان این تیم، ایرانی هستند و از مربی ایرانی استفاده می‌کنند. اردوهای تیم ملی افغانستان هم در ایران برگزار می‌شود و این تیم در آینده‌ای نزدیک، رقیب تیم ملی ایران خواهد بود.

وی در مورد سایر همگروهان تیم ملی کویت خاطرنشان کرد: بحرین یکی از رقبای سنتی کویت است و این دو تیم همیشه با هم رقابت دارند. بحرین و کویت در مرحله مقدماتی نیز با هم همگروه بودند و بازی‌های بین دو تیم همیشه دشوار است. ایران هم برای قهرمانی می‌آید و کاملاً شناخته شده است. تیم ملی ایران در هر شرایطی باکیفیت است و این تیم را صعودکننده می‌دانیم. در گروه سختی هستیم و می‌توانم بگویم در گروه مرگ قرار گرفتیم.

سرمربی تیم ملی کویت در پاسخ به این پرسش که آیا شناخت لازم را از تیم ملی کشورمان دارد یا خیر، گفت: تمرکز زیادی روی سایر تیم‌ها ندارم و آنها را خیلی پیگیری نمی‌کنم. تمرکز ما کاملاً روی تیم خودمان است. از ابتدا در فوتسال ایران بودیم و می‌دانم تیم چگونه بازی می‌کند.

ناظم‌الشریعه درباره هدف تیم ملی کویت از حضور در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: از ابتدا برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۸ هدف‌گذاری کردیم، اما برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم. در حال پوست‌اندازی هستیم و از لحاظ نفری محدودیت داریم. کویت ۹ تیم لیگ برتری دارد که هر کدام حدود ۱۶ بازیکن دارند و هر کدام از آنها، لژیونر هستند. باید تیم ملی را از میان کلاً ۱۲۰ نفر انتخاب کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

ناظم الشریعه از الان از افغانستان و بحرین نرسیده !!! واقعا فوتسال کویت با آن همه سابقه اگر قرار هست به افغانستان و بحرین ببازد پس نقش تو چی هست؟؟!!!! از بین ۱۲۰ بازیکن حرفه ای ۱۴ نفر نمیتوانی بازیکن انتخاب کنی؟!! واقعا چه آدم کوچکی سرمربی ایران بود!!!

ناشناس دوشنبه , ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۶

منظورخاصی نداشت منظورش این بودبازیکنان درایران به دنیا امدن وهمین جابزرگ شدن

ناشناس جمعه , ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

نمی دانم چی زدی بابا کجایی کاری
مربیش ایرانی است قبول اما بازیکنان را از کجات در آوردی که میگی هممه ایرنی هستن پاشو پاشو که صبح شد

افغان بچه شنبه , ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۸

😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀سرمربی تیم ملی افغانستان، ایرانی بازیکنان نش ایرانی اصلا همه مردم افغانستان از ایران .خوبه؟؟؟؟
ما که یک جرعه آب خوش از گلوی مان بخاطر شما پایین نمیره
درسته سرمربی ایرانی است ماهم قبول داریم خدارا شکر که شما این عرضه را پیداکردید سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان از کشور شما است.
اما یعنی چی که بازیکنانش ایرانی است. ای کسی که این پست را نوشته ای لطفا یک چیزی بنویس که مردم را از خنده نکشی.😀😀😃😄😁😁😆🤣🤣😂😂😂😂🙂🙂🙂

خالد یکشنبه , ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

والا😄 فکر کنم یه بچه پشت این پست ها هست