کد خبر : 255653
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 14:11
-

خرق عادت ورزش ایران، ١٢٠٠ کیلومتر دورتر از پایتخت

خرق عادت ورزش ایران، ١٢٠٠ کیلومتر دورتر از پایتخت

کمتر از ۴٠ روز پس از افتتاح سالن رسمی طوبی در لارستان، این منطقه‌ی زیبا امروز و فردا میزبان دیدارهای تیم ملی فوتسال ایران و روسیه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، ٢٠ مهر بود که خبر افتتاح رسمی سالن طوبی لارستان منتشر شد؛ سالنی که پخش تصاویر و ویدیوهای آن پیش از افتتاح رسمی، خبر از تجهیز لارستان و استان فارس به سالنی می‌داد که بدون تردید جزء زیباترین و بهترین مجموعه‌های ورزشی کشور است.

دقایقی پس از افتتاح رسمی این سالن توسط کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان خبری را اعلام کرد که باعث شگفتی بسیاری شد. او گفت که دیدارهای تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه به جای برگزاری همیشگی در پایتخت، در سالن تازه تأسیس طوبی لارستان برگزار می‌‌شود و پیگیری‌های وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال باعث شد میزبانی این دو دیدار به استان فارس برسد.

۴٠ روز پس از این خبر، امروز و فردا قرار است تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه برخلاف رسمی همیشگی ورزش ایران ١٢٠٠ کیلومتر دورتر از تهران برگزار شود و این می‌تواند شروع سیاست جدید وزارت ورزش در تمرکز زدایی از میزبانی استان‌های مختلف در بازی‌های ملی باشد؛ اتفاقی خوشایند که د‌ل‌ها را به تیم‌های ملی نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.