کد خبر : 256432
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 17:09
-

احتمال رویارویی تیم ملی با تیم ششم دنیا

احتمال رویارویی تیم ملی با تیم ششم دنیا

تیم ملی فوتسال قزاقستان که صعودش به جام جهانی۲۰۲۴ مسجل شده است، گزینه اصلی کمیته فوتسال برای دیدار دوستانه در فیفادی پیش‌روی محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، پس از انجام دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کسب یک پیروزی و یک شکست پُرسروصدا که در ایران و به میزبانی شهرستان لار پیگیری شد، حالا کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال قصد دارد در فیفادی پیش‌روی بهمن ماه و در صورت موافقت فدراسیون قزاقستان، مسابقه‌ دوستانه ای را با تیم ششم رنکینگ دنیا ترتیب دهد.

قزاق‌ها که طی روزهای با پیروزی مقابل هلند صعودشان به جام جهانی ۲۰۲۴ را جشن گرفتند و در ماه آوریل ۲ بازی دوستانه را با تیم ملی ازبکستان، میزبان جام جهانی در دستور کار خود قرار داده‌اند و به تازگی در رنکینگ جهانی، تیم ملی فوتسال ایران را کنار زدند و در جایگاه ششم دنیا ایستادند، جدی‌ترین گزینه برای تیم ملی فوتسال ایران به شمار می‌روند.

اگرچه احتمال رویارویی ایران و قزاقستان بسیار کم خواهد بود و کمیته فوتسال و کادرفنی تیم ملی تورنمنت چهارجانبه ویتنام را زیر نظر دارند اما در صورت موافقت فدراسیون فوتبال قزاقستان ممکن است برگزاری این دیدار دوستانه قوت بگیرد.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره گذشته جام جهانی خوش‌بینانه به مصاف قزاقستان رفت و با گل‌های اولاد قباد و اسماعیل‌پور در آستانه حذف آن‌ها و راهیابی به مرحله بعدی قرار داشت که در کمال ناباوری و کامبک حریف، با نتیجه سه بر دو بازی را واگذار نمود و حذفی تلخ و دردآوری را تجربه کرد.

آرایش و فلسفه بازی تیمی شاگردان کاکا با ترکیبی از دفاع منظم و ضد حملات سریع مشخص می شود. آنها در تحت فشار قرار دادن حریفان، اجبار در جابجایی، و انتقال سریع از دفاع به حمله ماهر هستند و بازیکنانی دارای کنترل استثنایی توپ، رفلکس های سریع و درک عمیق از بازی‌ها بهره می‌برند که به آنها اجازه می‌دهد تا پاس های پیچیده را اجرا کنند و موقعیت های گلزنی ایجاد کنند.

هیگویتا، سریکوف، داگلاس، کولبایف، تارساگلوف، تاینان و لئو از بازیکنان جذاب پائولو ریکاردو کاکا شمارده می‌شوند که برای اهالی فوتسال ایران و جهان شناخته شده هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین دوشنبه , ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

تیم ملی حتما باید رده ششم فیفا رو پس بگیره زیرا اگر هفتم بمونه جز سرگروههای جام جهانی قرار نمی گیره و حتما در مرحله گروهی با یک تیم قوی هم گروه میشه ولی اگر رده ششم بیاد میتونه در جام جهانی بعنوان سرگروه بشه و بعنوان تیم اول بالا بیاد و راحت تر صعود کنه