کد خبر : 256931
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 12:51
-

اتفاق عجیبی که مانع پیروزی سفیر گفتمان شد+ عکس ها

اتفاق عجیبی که مانع پیروزی سفیر گفتمان شد+ عکس ها

یک خطای حساب شده مانع پیروزی سفیر گفتمان در خانه شهرداری ساوه شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بازی تیم های شهرداری ساوه و سفیر گفتمان تهران در هفته هفدهم لیگ برتر یکی از دیدارهای پرافت و خیز و البته نزدیک و دیدنی این هفته بود. جایی که در سالن امام خمینی ساوه، ابتدا تیم میزبان به گل رسید و در نیمه دوم سفیر توانست بازی را به تساوی بکشاند.

خلق موقعیت های متعدد روی دروازه دو تیم که با درخشش دروازه بان ها یا بی دقتی بازیکنان به گل تبدیل نمی شد عملا لحظات پایانی را برای هر دو تیم حساس و حیاتی کرده بود تا مبادا با کوچکترین اشتباه دروازه شان باز شده و این یک امتیاز را هم از کف بدهند.

این اتفاق در آستانه وقوع بود و در ۱۵ ثانیه به پایان بازی در شرایطی که اکثر بازیکنان شهرداری ساوه در زمین سفیر گفتمان حاضر بودند توپ در موقعیت تک به تک نصیب مرتضی فرزانیان بازیکن سفیر گفتمان شد و او که فضا و فرصت کافی برای استفاده از این موقعیت و باز کردن دروازه میزبان را داشت توسط بازیکن شهرداری ساوه سرنگون شد.

محمد حسین امامی با یک خطای حساب شده گرچه کارت قرمز را برای خود به جان خرید اما عملا تیمش را از یک شکست نجات داد تا این حرکت او و اخراجش از زمین حتی با تشویق تماشاگران نیز روبرو شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.