کد خبر : 257193
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 18:26
-

هفته هجدهم لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور؛

گیتی‌پسند تخته گاز به سمت قهرمانی/ شگفتی‌سازی نعمتی با ورژن جدید حافظ در مشهد/ توقف مس مقابل سفیرگفتمان+ جدول

گیتی‌پسند تخته گاز به سمت قهرمانی/ شگفتی‌سازی نعمتی با ورژن جدید حافظ در مشهد/ توقف مس مقابل سفیرگفتمان+ جدول

دیدارهای هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتایج جالب توجه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هجدهمین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور امروز با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف به انجام رسید. 

 

در تهران سفیرگفتمان میزبان مس سونگون ورزقان بود‌. دیداری که در نیمه اول با گلزنی بهروز عظیمی برای مسی‌ها همراه بود اما در ادامه همین نیمه سفیرگفتمان موفق شد گل خورده خود را پاسخ دهد تا با تساوی یک بر یک به رختکن برود.

در نیمه دوم این بازی سفیرگفتمان از حریف خود پیشی گرفت اما مس دوباره به بازی برگشت و در روزی که سفیرگفتمان اخراجی‌ داد، در نهایت به تساوی ۶بر ۶ دست یافت. 

 

در سالن انقلاب کرج در مقابل دیدگان سرمربی تیم‌ملی فوتسال، گیتی‌پسند میهمان مقاومت البرز بود. تقابل دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نیمه دوم هیجانی شود. تیم محمد کشاورز در نیمه دوم طوفانی کار خود را شروع کرد و توانست گل‌های اول، دوم و سوم خود را به فاصله کم به ثمر برساند. گیتی‌پسند در نهایت نیز با همین گل‌ها بازی را به پایان رسانده و سه امتیاز را به اصفهان برد. 

 

در مشهد حافظ ساری در بازگشت نعمتی به سکان هدایت این تیم در تیم مدیریتی جدید شگفتی‌ساز شد و توانست تیم فرش‌آرا مشهد را با پیروزی قاطع سه بر صفر شکست دهد. در ساوه تیم سن‌ایچ ساوه موفق شد در یک دیدار کم گل با نتیجه یک بر صفر از سد گهرزمین سیرجان بگذرد ضمن اینکه در سالن فجر بندرعباس نیز در یک بازی پرگل کراپ الوند توانست با پیروزی نزدیک ۳ بر۲ از سد پالایش نفت بگذرد. 

 

نتایج کامل دیدارهای امروز به شرح ذیل است:

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.