کد خبر : 257875
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 11:56
-

آقای گل لیگ برتر: اولویتم کلین‌شیت است!

آقای گل لیگ برتر: اولویتم کلین‌شیت است!

محمدحسین درخشانی، بازیکن تیم گیتی‌پسند اصفهان و آقای گل فعلی لیگ برتر، اظهار نظر جالبی را پیرامون حضورش در صدر جدول گلزنان داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، گیتی‌پسند اصفهان، صدرنشین و تنها تیم بدون شکست لیگ برتر فوتسال ایران، امروز (جمعه) در دیداری حساس و تماشایی میزبان سن‌ایچ خواهد بود. مردان محمدکشاورز در هجده نبرد این فصلشان به ۱۷ پیروزی دست پیدا کرده‌اند که رکوردی فوق‌العاده و دست نیافتنی را از خود برجای گذاشته‌اند و همچنین در تمامی دیدارهای خانگی به برتری رسیده‌اند. با این حال، سن‌ایچ ساوه حریف آن‌ها نیز در نیم فصل دوم عالی کار کرده و در چهار جدال اخیرش، زمین مسابقه را با برد ترک نموده است. که همه این‌ها باعث شده تا دیدار دو تیم جذاب و غیرقابل پیش‌بینی به شمار برود.

البته، نه تنها صدرنشینی در لیگ برتر، بلکه آقای گلی این رقابت‌ها به بازیکنی از گیتی‌پسند تعلق دارد. محمدحسین درخشانی، ستاره ملی پوش اصفهانی‌ها در حال حاضر با ۱۵ گل، بیشترین شانس برای تصاحب کفش طلای فوتسال ایران را در اختیار دارد.

آقای گل فعلی فوتسال ایران، طی مصاحبه‌ای ، اظهارنظرهای جالبی را در خصوص تیم گیتی‌پسند و تعداد گل‌هایش داشته است که در ادامه خواهیم خواند؛
* همه تیم‌ها، انگیزه‌هایشان مقابل ما دو برابر می‌شود؛
تیم سن‌ایچ ساوه، در فصول اخیر یکی از تیم‌های بزرگ و مدعی بوده است که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. آن‌ها در نیم فصل دوم پای به پای ما به پیروزی رسیده‌اند و همانند تمامی تیم‌ها، انگیزه زیادی را دارند تا مقابل گیتی‌پسند امتیازی را به‌دست بیاورند و تلاششان دو برابر می‌شود. قطعا بازی سختی را در پیش‌روی خواهیم داشت اما با برنامه‌ریزی مربیان که همه چیز را همیشه به خوبی آنالیز و کنترل کرده‌اند، برای کسب این سه امتیاز وارد زمین می‌شویم.
*از آقای گلی در لیگ برتر تا بیشترین کلین‌شیت؛
همیشه گلزنی لذت‌بخش است و خوشحالم که در این فصل بارها موفق شدم تا با گل‌هایم به تیم کمک کنم و باعث خوشحالی طرفداران شوم. تک تک گل‌ها را مدیون هم تیمی‌هایم هستم که زمینه‌سازی کرده‌اند. اما شخصا به دنبال آقای‌گلی نیستم و بیشتر علاقه دارم تا بازی‌ها را بدون گل خورده پیروز شویم. هفت کلین‌شیت تیم ما برایم بسیار خوشحال کننده بوده، اگرچه این موفقیت تیمی ابتدا به عملکرد خوب دروازه‌بان ما ختم می‌شود، اما با توجه به پستی که در آن بازی می‌کنم، بیشتر تمایل دارم که بدون گل خورده برنده باشیم. ۲۲ گل‌خورده، آمار فوق‌العاده‌ای نسبت به ۱۵ گل من خواهد بود.
*جادویی در کار نیست
ابتدا باید عرض کنم که هنوز موفقیت بزرگی را تصاحب نکردیم! همه این آمار خوب به شرط قهرمانی است و تا اتمام لیگ هشت مسابقه دیگر داریم. اگر بی‌شکست بوده‌ایم و تقریبا ۹۰درصد بازی‌ها را پیروز شده‌ایم، دلایل آن یک‌دلی، تلاش بی‌وقفه و برنامه‌ریزی درستی است که همه مجموعه در آن نقش دارند. درخشش گیتی‌پسند همانند یک پازل بوده که از مدیران تا بازیکنان در آن با جان و دل مایه گذاشته‌اند. امیدوارم که بتوانیم با قهرمانی مُزد خود را بگیریم که شایستگی این عنوان را داریم. جادویی در کار نیست، با حساب و کتاب درست به تمامی رکوردها دست یافته‌ایم.

همچنین محمدحسین درخشانی، در خصوص نجات دروازه تیم ملی فوتسال در دیدار دوستانه برابر روسیه که همانند دروازه‌بان‌ها واکنش داد، گفت: شرایطی پیش آمد که دروازه‌بان جلوتر از من قرار گرفت. در آن لحظه برای پوشش روی خط دروازه بودم و ابتدا در ذهنم تصمیم گفتم تا توپ را با دست بگیرم، اما دیدم که مسیر توپ طوری است که می‌توانم با سینه آن را دفع کنم که موفق هم شدم. البته یک کوچولو از دستم کمک گرفتم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.