کد خبر : 258213
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 20:01
-

محمدی نقش اول را بر عهده داشت؛

درخشش یک نفر برای اولین کلین شیت فصل!

درخشش یک نفر برای اولین کلین شیت فصل!

پالایش نفت بندرعباس با ثبت اولین کلین‌شیت فصل، پس از سه هفته ناکامی، به سه امتیازی چنگ زد که به آن نیاز مبرمی داشت. بزوال و شاگردانش حالا با خیالی راحت به جدول می‌نگرند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته نوزدهم لیگ‌برتر به کام بندری‌ها سپری شد و آن‌ها با یک پیروزی به دو نقطه تاریک این روزهایشان پایان دادند. پالایش نفت با گل‌های احمدنیا و حاجیلری، پس از سه هفته‌ دست‌وپنجه نرم کردن در سرمای ناکامی‌ها، باری دیگر حرارت و شور را به سکوهای سالن بازگرداندند و همچنین موفق شدند برای اولین بار در فصل جاری بدون گل خورده بازی را به پایان برسانند که همه‌ی این‌ها با درخشش سپهرمحمدی دروازه‌بان اسبق تیم‌ملی به ارمغان آمد. 

 

نفتی‌ها که برای جبران نتایج ضعیف هفته‌های اخیر پا به میدان گذاشته بودند، پس از ارائه یک بازی هجومی در دهمین دقیقه بازی روی ضربه سر سروش احمدنیا به گل اول رسیدند و در نقطه مقابل، مقاومت البرز که چیزی را برای از دست دادن پیش‌روی نداشت، بی وقفه سعی می‌کرد فشار را بر روی میزبان دوچندان کند تا نتیجه را به تساوی بکشد. 

 

نمایش سربازهای لطفی با توجه به جو حاکم سالن و البته آمادگی بازیکنان پالایش نفت، بسیار پُر طراوت و مطلوب بود، اما آن‌ها هر بار که فرصت گلزنی داشتند، با سد محکم محمدی روبه‌رو شدند. 

 

دو تیم نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و لحظات تماشایی را برای طرفداران رقم زده بودند که همانند نیمه نخست، مقاومت به رغم خلق موقعیت‌های فراوان راهی به جایی نبرد و در دقایق پایانی با یک غافلگیری برای دومین بار دروازه‌اش را باز شده دید. 

 

پس از گل دوم پالایش‌نفت که توسط حاجیلری به ثمر رسید، در ادامه پاور پلی و حملات بی شمار شاگردان لطفی با درخشش فوق‌العاده محمدی بی‌نتیجه ماندند تا هشتمین باخت فصل مقاومت البرز تبدیل به راهِ فرار پالایش نفت بندرعباس از بحران شود. 

 

پالایش نفت بندرعباس با این پیروزی ۲ گله در رتبه هشتم جدول رده بندی باقی‌ماند و مقاومت البرز هم با کسب چهاردهمین شکست در منطقه قرمز جدول و جایگاه یازدهم قرار گرفت. 

 

نماینده بندرعباس هفته آینده در ساوه مهمان سن ایچ این شهر خواهد بود و مقاومت البرز نیز از تیم کراپ الوند پذیرایی می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.