کد خبر : 258003
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 11:18
-

ناصری:تلاش کمیته فوتسال در حمایت از بازیکنان تیم ملی ضعیف است

ناصری:تلاش کمیته فوتسال در حمایت از بازیکنان تیم ملی ضعیف است

پیشکسوت فوتسال با بیان اینکه فدراسیون فوتبال می‌بایست با برنامه‌ریزی مناسب شرایط استفاده از لژیونرها را فراهم کند که در این زمینه نقطه ضعف وجود دارد، گفت: بازیکنان هم به خاطر پول، آینده ورزشی خودشان را در نظر می‌گیرند لذا فدراسیون فوتبال باید از بازیکنان فوتسال حمایت بیشتری کند تا شاهد بروز مشکلات نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رضا ناصری دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال که سال‌ها توانست در دروازه تیم ملی بدرخشد در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به اینکه، تا وقتی فوتسال زیر نظر فدراسیون فوتبال قرار گیرد به هیچ عنوان در فوتسال که یکی از مدال‌ آورترین رشته‌ها محسوب می‌شود شاهد تحولات نخواهیم بود، اظهار کرد: در حال حاضر تمام تلاش و امکانات برای فوتبال هزینه می‌شود که از نظر من کمیته فوتسال می‌بایست از فدراسیون فوتبال مجزا و جدا شود.

وی ادامه داد: کمیته فوتسال در صورت جدایی از فدراسیون فوتبال می‌تواند برای خودش اسپانسر مجزا و حق پخش مستقیم بگیرد که در حال حاضر چون حق پخش مستقیم در مسابقات فوتسال وجود ندارد هیچ اسپانسری از این رشته ورزشی استقبال نمی‌کند .

ناصری تصریح کرد: به دلیل عدم وجود اسپانسر و حق پخش مستقیم در فوتسال کشور باشگاه داری در فوتسال کشور ما طرفدار اندکی دارد چرا که مبلغ قراردادها پایین و کم است که باید از منظر اقتصادی شاهد تحولات گسترده‌ای در این رشته پرطرفدار باشیم .

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال افزود: ۵ بازیکن لژیونر فوتسال کشور در کشورهای خارجی در حال حاضر بازی می‌کنند که برخلاف ژاپن و سایر کشورهای آسیایی نیز نمی‌توانیم از لژیونرهای خودمان در مسابقات ملی استفاده کنیم که این یک معضل برای فوتسال ما است.

وی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال می‌بایست با برنامه‌ریزی مناسب شرایط استفاده از این لژیونرها را فراهم کند. بازیکنان به خاطر پول، آینده ورزشی خودشان را در نظر می‌گیرند لذا فدراسیون فوتبال باید از بازیکنان فوتسال حمایت بیشتری کند تا شاهد بروز مشکلات این چنینی نباشیم.

رضا ناصری یادآور شد: تلاش فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در حمایت از بازیکنان فوتسال به ویژه بازیکنان ملی پوش ضعیف و کم است و روابط بین‌الملل کمیته فوتسال عملکرد ضعیفی دارد و به‌رغم اینکه تیم ملی فوتبال ما از کیفیت فنی بالایی برخوردار است اما حمایت‌های لازم وجود ندارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.