کد خبر : 258233
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 12:30
-

احمدنیا در گفتگو با Fut5al :

استرس نداشتیم، مقاومت را پرگل می‌بردیم/ انرژی بالای تماشاگران، پالایش را به وجد می‌آورد/ می‌خواهم به چشم تیم‌ملی بیایم

استرس نداشتیم، مقاومت را پرگل می‌بردیم/ انرژی بالای تماشاگران، پالایش را به وجد می‌آورد/ می‌خواهم به چشم تیم‌ملی بیایم

بازیکن گلزن پالایش نفت بندرعباس گفت: اگر استرس عدم نتیجه‌گیری در هفته‌های گذشته نبود، حتما مقاومت را با گل‌های بیشتری بدرقه می‌کردیم.

سروش احمدنیا که کلیدی‌ترین بازیکن پالایش نفت بندرعباس با یک گل و یک پاس گل مقابل مقاومت بود، در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی بسیار خوبی بود که تماشاگران بندری لذت بردند. متاسفانه بعد از سه هفته نتیجه نگرفتن فشار زیادی روی تیم ما و بازیکنان بود و از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشتیم اما با حمایت فوق‌العاده تماشاگران بندری که واقعا روز بسیار خوبی را برای ما رقم زدند و سالن را پر کردند و انرژی دادند، توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

او ادامه داد: شاید می‌توانستیم این بازی را با گل‌های بیشتری از مقاومت البرز ببریم اما به همان دلیل که بازیکنان در فشار بودند در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و فرصت‌سوزی‌های زیادی انجام دادیم ولی شکر خدا در نهایت بردیم و باعث شد تا سه امتیاز خانگی مهم را در بندرعباس نگه داریم.

راس گلزن پالایش نفت بندرعباس تاکید کرد: ما با این سه امتیاز توانستیم از شرایط شروع نیم فصل دوم جدا شویم و برای این مهم همه زحمت کشیدند. تیم ما به لحاظ سازماندهی شرایط بسیار خوبی دارد که جا دارد از مدیریت باشگاه‌مان کمال تشکر را داشته باشیم.

احمدنیا که با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن بندری‌های در بازی با مقاومت بود، در خصوص شرایط خودش نیز گفت: باید خدا را شکر کنم که واقعا همه بازیکنان روز خوبی مقابل مقاومت داشتیم و من هم کنار بقیه توانستم گلزنی کنم و پاس گلی هم به سعید حاجیلری بدهم. واقعا سرحال بودم و تاثیرگذار بودنم به خاطر همکاری همه بازیکنان بود.

او از انگیزه‌های خود برای دعوت به تیم‌ملی صحبت کرد و افزود: برای دیده شدن در نگاه مربیان تیم‌ملی انگیزه زیادی دارم و تلاش می کنم تا در کنار موفقیت پالایش نفت به اردوهای تیم‌ملی دعوت شوم. انشاالله این روند رو به رشد را در کنار تیمم ادامه بدهیم تا بتوانم نظر آقای شمسایی را جلب کنم و من هم یکی از سربازان تیم‌ملی شوم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.