کد خبر : 258348
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 14:38
-

نگاهی به بازی های هفته بیستم لیگ برتر/ گیتی پسند به سفیر سختکوش رسید، مس با وضعیت مبهم مقابل فرش آرای بحران زده

نگاهی به بازی های هفته بیستم لیگ برتر/ گیتی پسند به سفیر سختکوش رسید، مس با وضعیت مبهم مقابل فرش آرای بحران زده

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال عصر جمعه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،هفته بیستم لیگ برتر فوتسال جمعه ۲۹ دی ماه برگزار می شود. با هم مروری کنیم بر تقابل های این هفته:

سفیر گفتمان- گیتی پسند اصفهان

 

گیتی پسند اصفهان همچنان دست نیافتنی در بالای جدول پیش رفته و با ۱۸ پیروزی و تنها یک تساوی رویایی عمل کرده است. تیم کشاورز البته مغرور نشده و همگی تاکید دارند که به دنبال رکوردها نیستند. آنها در شرایطی این هفته به خانه سفیر گفتمان می روند که تیم تهرانی در بازی قبلی خانگی خود مس سونگون را زمینیگر و غافلگیر کرد و به نظر می رسد برای گیتی پسند هم روز سختی رقم بزند.

گیتی پسند در حالی به دنبال تداوم رکورد شکست ناپذیری خود است که فصل قبل در خانه سفیر گفتمان به این تیم باخت. در تیم اصفهانی مسعود محمدی و در سفیر گفتمان علی خلیلوند به دلیل محرومیت غایبان بزرگ بازی هستند.

 

فرش آرای مشهد- مس سونگون

شاید تقدیر اینگونه باشد که حمید بی غم سرمربی مس شود و در اولین بازی با تیم شهرش دوئل کند. امروز جلسه هیات مدیره مس سونگون است و در مورد وضعیت تقی پور تصمیم گیری می شود. اگر او برود حمید بی غم سرمربی لاله های نارنجی می شود. باید دید در این بازی کدام مربی هدایت مس را بر عهده دارد. میزبان بازی فرش آرای مشهد است که با سه باخت پیاپی همه فرضیات را به هم ریخت و حاشیه امنیت خود در بالای جدول را از دست داد. محسن حسن زاده در مصاف با تیم برادرش یعنی اصغر حسن زاده برد می خواهد. این دوئل شاید جذاب تر از تقابل احتمالی بی غم با مشهدی ها باشد.

 

فولاد زرند- گهرزمین سیرجان

دربی حساس کرمان با انگیزه های متفاوت. فولاد برای حاشیه امنیت در پایین جدول و گهرزمین برای استحکام جایگاه سومی خود. زرندی ها هفته قبل به مس باختند اما گهرزمین یک برد شیرین و پرگل مقابل سفیر گفتمان کسب کرد. تیم حسین افضلی حتی به جایگاه دومی که در اختیار مس سونگون هست هم چشم دارند. اگر آنها برنده دربی باشند و مس در بازی دشوارش در مشهد نبرد، جایگاه دومی دور از دسترس نیست. هر دو تیم دروازه بان های خوبی دارند و باید دید در جدال سجاد بابایی و سینا پرکاس کدام دروازه بان کم اشتباه تر عمل می کند.

 

سن ایچ ساوه- پالایش نفت بندرعباس

بدون تردید یکی از بازی های زیبای هفته بیستم است. هر دو تیم انگیزه بالایی دارند. پالایش پس از چند هفته نبردن بالاخره مقاومت البرز را برد و سن ایچ پس از چند هفته بردن، بالاخره به گیتی پسند باخت. در بازی رفت پالایش نفت ۶بر۳ سن ایچ را شکست داد .حالا شاگردان اصغری مقدم به جبران این شکست فکر می کنند. با توجه به بازی خانگی سن ایچ، شرایط این تیم تا حدودی بهتر است.

 

آنا صنعت پاسارگاد قم- شهرداری ساوه

بازی رفت دو تیم با تساوی خاتمه یافته و هر دو تیم بازی هفته قبل خود را بردند. شهرداری ساوه فرش آرا را شکست داد و آناصنعت در خانه حافظ به پیروزی رسید. جدا از این برابری ها، سه اتفاق دیگر هم در این دو تیم نزدیک به هم است. هر دو استاد نتایج غیر قابل پیش بینی هستند، هر دو تیم مربیانی بومی دارند و هر دو تیم از جوان ترین تیم های این فصل مسابقات هستند. این اتفاقات نبرد تنگاتنگ دو تیم را جذاب تر هم می کند. بازی در قم برای شهرداری ساوه سخت است اما رقابت ساوه و قم در فوتسال همواره دیدنی بوده است.

 

ایرالکو اراک – حافظ مازندران

از آن بازی هایی که لقب شش امتیازی به خود می گیرد. حاشیه امنیت ایرالکو بالاتر است اما حافظ هم نا امید نیست. ایرالکو هنوز در خانه با خوراکچی نبرده و حالا بهترین فرصت را دارد تا یک سه امتیاز خانگی هم دشت کند. پیروزی در این بازی تا حدود زیادی خیال ایرالکو را برای بقا راحت می کند. در سمت دیگر حافظ ساری قرار دارد که با بهبود شرابط به بهبود نتایج هم فکر می کند. تیمی که فرش آرای پرقدرت را در مشهد شکست داده حتما می تواند ایرالکو را هم در خانه اش ببرد. این بازی از آن دیدارهای جذاب هفته بیستم است.

 

مقاومت البرز- کراپ الوند

 با توجه به دو برد اخیر کراپ الوند، شرایط تیم علی افضل بهتر شده است و خطر سقوطی را احساس نمی کنند. بازی رفت با برتری ۵ برصفر کراپی ها به پایان رسید اما کارشان در خانه مقاومت دشوار است. چهره این بازی علیرضا جوان است که به دلیل خدمت سربازی به جای پیراهن کراپ، پیراهن مقاومت را در این فصل بر تن کرده است. مقاومت کورسو امیداری برای بقا دارد و باید برنده بازی خانگی باشد.

همه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر روز جمعه ۲۹ دی ماه و از ساعت ۱۶ برگزار می شود.

گزارش: سید حامد اردهالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.