کد خبر : 258898
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 11:04
-

عملکرد سپهر در ساوه، مصداق نظر جالب قلعه‌نویی در قطر (عکس‌ها)

عملکرد سپهر در ساوه، مصداق نظر جالب قلعه‌نویی در قطر (عکس‌ها)

سنگربان پالایش نفت بندرعباس روز فوق‌العاده‌ای را برابر سن‌ایچ ساوه به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بندری‌ها در فصل جدید لیگ‌برتر دست به تغییراتی در برخی از پست‌های خود زدند که این تیم را متحول کرده و اثرات آن یک به یک در نتایج این تیم پرطرفدار جنوبی پیدا می‌شود. یکی از این تغییرات انتخاب سپهر محمدی باتجربه و پرانگیزه برای دروازه بود که در طول فصل بارها پرچم بندری‌ها را یک تنه بالا نگه داشته است.

بدون شک سپهر محمدی در ساوه یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم بزوال بود که علیرغم دریافت چند گل، چندین برابر موقعیت‌های متعدد و کلیدی از سن‌ایچ گرفت تا بازیکنان فرصت‌طلب و جوان پالایش هم کم نگذاشته و با ضربات دقیق، یکی از پرگل‌ترین پیروزی‌های فصل شان را در خانه حریف رقم بزنند.

سپهر محمدی در نیمه اول این بازی پس از پیش افتادن ۵ بر یک پالایش اجازه نداد تا این اختلاف کم شود و در همین نیمه، پنالتی نقطه یک ساوجی‌ها را نیز مهار کرد تا انگیزه برگشت این تیم را بکشد و مصداق عینی حرف امیر قلعه‌نویی در قطر شود که گفت گلر خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است.

او این هفته به انتخاب کارشناسان پایگاه خبری فوتسال، بهترین گلر لیگ با وجود دریافت ۴گل خورده (از بازی پاورپلی حریف، اخراج بازیکن خودی و …) لقب گرفت چراکه بیش از این‌‌ها از حریف توپ گرفت و تیمش را صاحب موقعیت‌هایی کرد که زمینه‌ساز برد پرگل مقابل حریف قدرتمندی چون سن‌ایچ شد که شاید کمتر چنین نتیجه‌ای را برای آن حدس زده می‌شد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پاکزاد دوشنبه , ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

دمت گرم عقاب