کد خبر : 258962
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 10:17
-

پیام ترسناک مربی پالما از اسپانیا برای فوتسال ایران/ فدراسیون هیچ مکاتبه ای برای لژیونرها نداشته است!

پیام ترسناک مربی پالما از اسپانیا برای فوتسال ایران/ فدراسیون هیچ مکاتبه ای برای لژیونرها نداشته است!

آنتونیو وادیلو، سرمربی مشهور تیم پالما اسپانیا، مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران هیچ نامه نگاری را با باشگاه اسپانیایی برای در اختیار داشتن سه ستاره خود نداشته است!

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم پالما اسپانیا پرده‌های حقیقت را کنار زد و پیرامون حضور سه فوق ستاره‌ ایرانی تیم خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ توضیحات لازم را ارائه داد. وادیلو که پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا و جهان، از شهرت بسیار بالایی برخوردار است، در یک گفتگوی زنده تلویزیونی اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران هیچ مکاتبه‌ای را با باشگاه مایورکایی برای در اختیار داشتن سه ستاره ایرانی تیمش نداشته است.

این در حالی است که چندی پیش احسان اصولی در جمع خبرنگاران مدعی شده بود که نامه نگاری‌های لازم برای حضور چهار لژیونر شاغل در لیگا اسپانیا و حضورشان در جام ملت‌های آسیا، با فدراسیون فوتبال اسپانیا و دو باشگاه پالما و والدپیناس اسپانیا انجام شده است.

همچنین وادیلو در ادامه صحبت‌هایش زنگ‌های خطر را برای تیم‌ملی فوتسال به صدا در آورد. او در واکنش به درخواست مجری برنامه که از او خواست تا برای اضافه شدن ستاره‌های ایرانی تیمش که حسین طیبی، سالار آقاپور و مسلم اولادقباد هستند، کوتاه بیاید، اینطور واکنش نشان داد: «همان قدر که تیم ملی فوتسال ایران به سه ستاره تیمش نیاز دارد، پالما نیز به آن‌ها برای رقابت‌های لیگا اسپانیا و فینال لیگ قهرمانان اروپا احتیاج دارد و در صورت موافقت باشگاه پالما در خصوص حضور حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالارآقاپور که هر کدام از پایه‌ها و مهره‌های اصلی تیمش به شمار می‌روند، کدام بازیکن به تیم ما برای ادامه مسیر کمک خواهد کرد؟»

تیم ملی ایران ۳۰ فروردین ماه سال آینده در اولین دیدار جام ملت‌های آسیا باید به مصاف تیم ملی افغانستان برود و حالا این موضع‌گیری سرمربی پالما بحرانی را برای فدراسیون و سرمربی ایجاد می‌کند.

نگران‌کننده‌ترین مسئله این خواهد بود که شمسایی باید لیست نهایی ۲۵ نفره خود را در اسفند ماه به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند و حالا این سرگردانی باعث می‌شود که این مربی دقیقا نداند که از ستاره‌های ملی‌پوش خود در جام ملت‌ها بهره خواهد برد یا خیر.

باید دید فدراسیون فوتبال چه راهکاری برای در اختیار داشتن این سه بازیکن و حضور آنها در اردوی تیم ملی در پیش خواهد گرفت تا شمسایی در جام ملت‌ها طیبی، اولادقباد و آقاپور را به عنوان سه ستاره تیمش در اختیار داشته باشد.

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.