کد خبر : 259214
تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 - 10:41
-

کشاورز: فولاد زرند فداکارانه بازی می‌کرد/ دیدگاه‌هایم با مدیریت باشگاه هم‌خوانی دارد

کشاورز: فولاد زرند فداکارانه بازی می‌کرد/ دیدگاه‌هایم با مدیریت باشگاه هم‌خوانی دارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: جلسه‌ای با هیات مدیره داشتیم، دیدگاه‌های ما با یکدیگر هم‌خوانی زیادی دارد، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با افتخار سال آینده هم در خدمت گیتی‌پسند خواهم بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از برتری مقابل فولاد زرند ایرانیان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب و سختی بود، فولاد زرند فداکارانه بازی می‌کرد، در فاز دفاعی عملکرد خیلی خوبی داشتند و شاید هر کدام از بازیکنان این تیم در بازی ۷، ۸ تکل موفق داشتند.

وی‌ افزود: موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که با درخشش دروازه‌بان و دفاع خوب بازیکنان فولاد به گل تبدیل نشد، نیمه اول مطابق انتظار من پیش نرفت، نیمه دوم کاملا تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم و خوشحالم که برنده بازی شدیم.

کشاورز تصریح کرد: به همه بازیکنان خود به یک اندازه اعتقاد داریم، با تمام توان از جوانان تیم خود حمایت می‌کنیم و به همین دلیل هم به آن‌ها بازی دادم، آینده‌سازان فوتسال کشور جوانان هستند.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص تمدید قراردادش گفت: هفته پیش جلسه‌ای را با هیات مدیره داشتیم، در رابطه با سال آینده صحبت کردیم و خوشحالم که دیدگاه‌های ما با یکدیگر هم‌خوانی زیادی دارد، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با افتخار سال آینده هم در خدمت گیتی‌پسند خواهم بود.

وی‌ ادامه داد: انگیزه بالای تیم حریف در نتیجه واقعا تاثیرگذار بود، بازیکنان ما نهایت تلاش خود را انجام دادند، این بازی نشان داد که تیم ضعیف در لیگ وجود ندارد، همه تیم‌ها خوب هستند و برای پیروزی وارد زمین می‌شوند، در بازی بعدی در مشهد قطعا بازی سختی خواهیم داشت، تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.