کد خبر : 259352
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 12:41
-

روایتی از عجیب ترین پیروزی هفته!

روایتی از عجیب ترین پیروزی هفته!

تیم ایرالکو با سه اخراجی مقاومت البرز را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با توجه به شرایط جدول، تقابل مقاومت البرز و ابرالکو اراک یکی از حساس ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بود و دیداری که می توانست وضعیت پایین جدول را تا حدود زیادی روشن کند. این دیدار جنجالی ابتدا با برتری یک بر صفر مقاومت البرز همراه بود اما در ادامه شاگردان محمود خوراکچی موفق شدند ۴ بار دروازه میزبان خود را بازکنند. با این حال اخراج هر دو دروازه بان ایرالکو باعث شد تا این تیم در شرایط عجیبی این بازی را به پایان برساند.

بعد از گل چهارم ایرالکو، محمد علی میرزایی، دروازه بان این تیم، شادی گل تحریک آمیزی انجام داد که به قیمت به اوج رسیدن التهاب روی سکوها تمام شد.

هواداران مقاومت که از شکست تیم شان در این دیدار شش امتیازی ناراحت بودند خیلی سریع با این حرکت به نقطه جوش رسیدند. عده ای از آنها به قصد کتک زدن دروازه بان مهمان قصد ورود به زمین را داشتند. این درگیری برای دقایقی بازی را متوقف کرد تا دروازه بان دوم این تیم یعنی فرهاد ابراهیمی هم اخراج شود و خوراکچی مجبور شود دانیال گیولی بازیکن خود را به دروازه بفرستند. با اخراج یکی دیگر از بازیکنان ایرالکو این تیم به سه اخراجی این بازی جنجالی را پشت سر گذاشت تا خوراکچی سه امتیاز ارزشمند را کسب کرده و عملا حکم بقای این تیم را امضا کند.

او که با این پیروزی بالاخره ایرالکو را از سکوی دوازدهمی جدا کرد حالا به دنبال رتبه های بالاتر جدول است هر چند در مصاف با تیم اوج گرفته شهرداری ساوه دو دروازه بان اصلی خود را ندارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.