کد خبر : 259317
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 11:32
-

فرش‌آرا بردن را فراموش کرد + عکس ها

فرش‌آرا بردن را فراموش کرد + عکس ها

تیم فوتسال فرش آرا در هفته‌های اخیر نتوانسته پیروز شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، درحالیکه عملکرد خوب فرش‌آرا در نیم‌فصل نخست باعث شده‌بود تا امیدها برای کسب عنوان سومی لیگ برتر فوتسال توسط تیم باسابقه مشهدی بیش از همیشه شود، اما نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر باعث شده تا این رویا خیلی زود و در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ از بین برود.

فرش‌آرا پس از چند شکست و تساوی، در هفته بیست و یکم به اصلی‌ترین رقیب برای کسب رده سومی، تیم گهرزمین سیرجان رسید و بازی با را نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کرد تا دیگر عملا شانسی برای حضور در جمع ۳ تیم برتر فوتسال ایران نداشته باشد.

گهرزمین با این نتیجه ۴۲ امتیازی شده و در رده سوم قرار دارد، اما شاگردان محسن حسن‌زاده، با ۳۱ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته‌اند. رده‌ای که البته با توجه به عملکرد سایر تیم‌ها و فرم فعلی فرش‌آرا، اصلا بعید نیست از دست برود. آنا صنعت قم با همین مقدار امتیاز و به واسطه تفاضل گل کمتر در رده ششم است و سن ایچ ساوه نیز با ۳۰ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

کوچک‌ترین لغزشی از سوی فرش‌آرا در ۵ هفته‌ آتی لیگ برتر فوتسال، می‌تواند این تیم را حداقل ۲ رده دیگر تنزل دهد و یک فصل معمولی دیگر را برای فوتسال مشهد رقم بزند.

فرش‌آرا در ۵ بازی اخیر خود به ۴ شکست و تنها ۱ تساوی پرگل ۴ بر ۴ مقابل مس سونگون دست یافته و از ۱۵ امتیاز ممکن فقط ۱ امتیاز کسب کرده‌است. بدترین باخت فرش‌آرا اما به بازی با پوشاک حافظ بازمی گردد که با توجه به اینکه بازی هفته ۲۲ این تیم در مشهد مقابل گیتی‌پسند، قهرمان لیگ خواهدبود بعید است که در این بازی هم شاگردان حسن‌زاده بتوانند به امتیازی دست یابند.

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.