کد خبر : 259340
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 12:38
-

متن و حاشیه از دیدار پالایش نفت بندرعباس و سفیرگفتمان تهران

متن و حاشیه از دیدار پالایش نفت بندرعباس و سفیرگفتمان تهران

دیدار پالایش نفت بندرعباس و سفیرگفتمان تهران با بازگشت رویایی نماینده بندرعباس همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در سری مسابقات لیگ برتر، با نتیجه پنج بر چهار سفیر گفتمان تهران را شکست داد.

این دیدار از سری رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، شامگاه پنجشنبه با حضور بیش از چهارهزار هوادار در سالن فجر بندرعباس برگزار شد. شاگردان هادی بزوال در تیم پالایش نفت بندرعباس برای انتقام شکست بازی رفت مصمم شده بودند تا سه امتیاز حساس این بازی خانگی را به سود خود تمام کنند، با شروع بازی ۲ تیم یک رقابت نزدیکی را به نمایش گذاشتند و در نیمه نخست بازی، تیم‌ها به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

در نیمه دوم پالایش نفت بندرعباس درحالی که چهار بر سه از حریف تهرانی خود عقب افتاده بود، «امیرحسین دهقانی» بازی را به تساوی کشاند و هیجان بازی بیشتر شد و در لحظه های پایانی «علی جوذری» تیر خلاص را زد و پالایش را به سه امتیاز شیرین این بازی رساند تا این بازی پنج بر چهار با پیروزی تیم میزبان به پایان برسد.

برای پالایش نفت بندرعباس «امیرحسین دهقانی» (۲ گل)، «علی جوذری» (۲ گل) و «سروش احمدنیا» گلزنی کردند، همچنین برای تیم سفیر گفتمان تهران «امین مجیدی پور» (۲گل)، «مرتضی فرزانیان» و «محمدمهدی عبدالوند» گل زدند.

این دیدار جذاب تحت‌تاثیر سه اتفاق خاص قرار گرفت که سفیر گفتمانی‌ها در پایان بازی شکست خود را مربوط به آنها می‌دانستند:

۱- درخشش سپهر محمدی در درون دروازه پالایش نفت مانع گلزنی بازیکنان سفیر شد. محمدی در چندین تک به تک به خوبی عمل کرد و شاید اگر او نبود یا روز او نبود نتیجه ای غیر از این در بازی رقم می خورد. ضمن اینکه یکبار نیز رحمان سارانی توپ را از روی خط دروازه برگرداند همانطور که در ادامه نیز تهرانی ها هم مانع از فتح دروازه خود در چنین شرایطی شدند.

۲- گرچه شور و حال تماشاگران و تشویق‌های بی امان آنها جو خاصی به سالن داد و در پیروزی پالایش نیز تاثیر گذار بود با این حال در دقایقی از بازی بی‌اخلاقی‌هایی از سوی برخی لیدرها صورت گرفت که صدای گیرنده تلویزیون نیز به تبع آن قطع شد. این شعارها علیه داور و تیم حریف در پایان مورد اعتراض سفیرگفتمان بود چراکه معتقد بودند داوران را تحت‌تاثیر قرار داده تا سوت‌های خود را جهت‌دار بزنند.

۳- قضاوت داوران به خصوص علی حفیظی به نحوی بود که هر دو تیم از قضاوت او ناراضی بودند. نه تیم میزبان نه مهمان از داوری راضی نبودند و بعید است ناظر داوری هم نمره خوبی به حفیظی داشته باشد. داور وقت نگه دار که از کیلومترها دورتر به بندرعباس آمده بود در انداختن نتیجه بازی و خطاهای دو تیم هم تعلل و تردید داشت و چندین بار اعتراض دو تیم را در پی داشت. حفیظی از یک سو با اخراج بازیکن پالایش نفت بندرعباس باعث تحریک تماشاگران شد اما عملا با ۵ خطا کردن سفیر در ۸ دقیقه ابتدایی نیمه دوم، سفیر را آچمز کرد و باعث شد تا در جو وحشتناک سالن، بازیکنان تیم تهرانی از انجام کوچکترین حرکت روی بازیکنان میزبان خودداری کنند. در یک صحنه نیز درگیری‌های کلامی بدی میان بخشی از سکوی تماشاگران با سرمربی سفیر حادث شد که در نهایت ختم به خیر شد.

گفتنی است پالایش نفت بندرعباس با کسب این پیروزی ۵ بر ۴ مقابل سفیرگفتمان موفق شد به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.