کد خبر : 259583
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 9:07
-

اصولی:نشست مثبتی با مدیر پالما داشتیم/ امیدواریم لژیونرهای فوتسال به ما اضافه شوند

اصولی:نشست مثبتی با مدیر پالما داشتیم/ امیدواریم لژیونرهای فوتسال به ما اضافه شوند

رئیس کمیته فوتسال از مذاکره با مدیران پالما خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احسان اصولی با اشاره به حضور تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما این است که لژیونرهای شاغل در لیگ اسپانیا همراه تیم ملی در این رقابت‌ها حضور داشته باشند و از همان روزهایی که در تقویم اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری این رقابت‌ها اعلام شد، اقدامات لازم را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمان برگزاری این مسابقات خارج از فیفادی خواهد بود و همچنین تعدادی از بهترین بازیکنان ما در لیگ اسپانیا بازی می‌کنند، از ۱۰ ماه پیش این روند را آغاز و دغدغه‌های خودمان را به مسئولان آسیایی اعلام کردیم.

رئیس کمیته فوتسال اضافه کرد: بر همین اساس مکاتبات و ارتباطات لازم را با باشگاه‌های اسپانیایی انجام دادیم و طبق عرف بین‌الملل در مذاکراتی درخواست خود را اعلام کردیم. ساعتی پیش با مدیر باشگاه پالما در همین خصوص نشستی آنلاین داشتم و موارد مربوطه ذکر شد.

اصولی یادآور شد: هر دو طرف دغدغه‌های خود را مطرح کردند و تاکید کردیم که با توجه به ضرورت حضور این بازیکنان در تیم ملی فوتسال، این مورد از سوی طرف مقابل بررسی شود و می‌توان گفت در کل نشستی مثبت بود و در روزهای آینده نظر قطعی این باشگاه اعلام خواهد شد.

هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تایلند برگزار می‌شود. تیم ایران در این مسابقات با کویت، بحرین و افغانستان همگروه است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.