کد خبر : 259586
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 9:15
-

کمالی:داوری‌ها در سطح سوپر لیگ نبود/ رباط صلیبی پاره نکردم

کمالی:داوری‌ها در سطح سوپر لیگ نبود/ رباط صلیبی پاره نکردم

ملی‌پوش فوتسال بانوان گفت: داوری‌ها در سطح سوپرلیگ فوتسال بانوان نبود و برخی داوری‌ها به گونه‌ای بود که نتیجه برخی دیدارها را برگرداندند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مهسا کمالی درباره دیدارهای سوپرلیگ فوتسال زنان در این فصل، اظهار داشت: سوپرلیگ اگر پلی‌آف داشت، جذاب‌تر می‌شد. تعداد بازی‌ها در این فصل کم بود و اصلا لذت نبردم. بازی‌ها خیلی زود تمام شد و هیچی از لیگ نفهمیدیم. هرچند تیم‌ها از لحاظ فنی بهتر شده بودند و نتایج هم نزدیک به هم بود.

وی افزود: مس رفسنجان هم در این فصل با بودجه کمی که داشت برابر تیم اول و دوم جدول و تیم‌های دیگر که سه برابر ما بودجه داشتند، بهترین نتیجه را گرفت. دستمزدها هم خیلی پایین بود. با این بودجه‌ای که بستیم باز هم نتیجه فوق‌العاده بود.

بازیکن تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان عنوان کرد: داوری‌ها واقعا در سطح سوپرلیگ فوتسال زنان نبود و تنها یک یا دو داور خوب قضاوت کردند و برخی داوری‌ها به گونه‌ای بود که نتیجه بازی را برگرداندند و این اتفاق نه تنها برای تیم ما بلکه برای سایر تیم‌ها هم رخ داد.

وی درباره حاشیه‌سازی یکی از رسانه‌ها درباره مصدومیت خود و دعوت شدن به تیم ملی، خاطرنشان کرد: وقتی به تیم ملی دعوت شدم یکی از رسانه‌ها خبری مبنی بر چرایی دعوت مهسا کمالی به تیم ملی منتشر کرد و نوشته بود وقتی رباط صلیبی او پاره شده و کل فصل را بازی نکرده و در تمرینات هم نبوده نباید در تیم ملی باشد. حال باید بگویم که رباط صلیبی پاره نکردم و این رسانه برایم حاشیه‌سازی کرد و من آن را تکذیب می‌کنم.

کمالی ادامه داد: من کل بازی‌های نیم فصل دوم را بازی کردم و یک بازی هم از دست ندادم. حتی در تمرینات تیم هم بودم و همه ناظران و داوران تیم حریف هم شاهد بودند. در ضمن پارگی رباط نداشتم و مشکلی در کشکک زانو داشتم که پزشک به من گفت این مشکل با من تا مدت‌ها می‌ماند و باید پایم را تقویت کنم.

وی همچنین یادآور شد: امسال در مجموع مسابقاتی جزء تورنمنت کافا نداریم که تنها سطح بازی با ازبکستان بالا خواهد بود، سایر تیم‌ها ضعیف‌تر و سطح آنها پایین‌ است اما دلیل نمی‌شود که ما قهرمان نشویم. اگر بازی‌های آسیایی هم برگزار شود باید ببینیم شرایط تیم چگونه است زیرا پشتوانه خوب، لیگ قوی و امکانات مناسب بر روند موفقیت تیم ملی تاثیر می‌گذارد. باید بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم و از الان نمی‌توانیم بگوییم در این مسابقات چه عملکردی خواهیم داشت.

ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: بازیکنان جوان در لیگ برتر انگیزه زیادی دارند تا در تیم ملی باشند زیرا بازیکنان باتجربه خداحافظی کردند یا دعوت نشدند. به همین دلیل جوانان انگیزه دوچندانی پیدا کردند تا به اردوها دعوت شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.