کد خبر : 264555
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 14:22
-

دو جمله عجیب از شمسایی: فشار صعود روی تیم بود/ مقابل بحرین خوب بازی کردیم

دو جمله عجیب از شمسایی: فشار صعود روی تیم بود/ مقابل بحرین خوب بازی کردیم

سرمربی تیم ملی دو جمله عجیب در مورد بازی با بحرین گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، نمایش دور از انتظار تیم ملی فوتسال مقابل بحرین که با تعجب اکثر اهالی فوتسال همراه شد در نهایت با یک پیروزی نزدیک برای ایران خاتمه یافت اما باعث نشد تا عملکرد ضعیف تیم ملی از یاد برود. تیمی که برای اولین بار در تاریخ ۱۷ دوره ای این رقابت ها در مرحله گروهی از تیمی چند بار عقب می افتد یعنی هیچگاه دغدغه ای برای نمایش های خود در این مرحله نداشته و عموما تمامی مربیان تیم ملی و تیم های ایران حاضر در هر دوره دغدغه اصلی شان حریف فینال و شکست دادن این تیم بوده است با این حال  وحید شمسایی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، در اظهار نظری عجیب درباره پیروزی دشوار تیم ملی فوتسال ایران مقابل بحرین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: این بازی به خاطر فشاری که بازیکنان ما بابت صعود به مرحله بعدی احساس می‌کردند، برای‌مان سخت شد. 

سرمربی تیم ملی ایران با وجود نمایش نه‌چندان خوب ملی‌پوشان کشورمان، شاگردانش را ستود و گفت: بازیکنان ما مقابل بحرین خوب بازی کردند و به آنها باور دارم. این رقابت‌ها مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان است و ما با شرایط دشواری روبه‌رو هستیم.

گفتنی است شمسایی در حالی عملکرد شاگردانش مقابل بحرین را ستود که ساعاتی پیش در مصاحبه ای ضمن اذعان به بازی ضعیف تیم ملی، کادرفنی را مقصر این اتفاق قلمداد کرده بود.اینجا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.