کد خبر : 265889
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 8:48
-

حسن‌زاده:خوشحالم که در ۸ حضور پنج قهرمانی دارم/ تماشاگر ده برابر هم بود،قهرمان می شدیم

حسن‌زاده:خوشحالم که در ۸ حضور پنج قهرمانی دارم/ تماشاگر ده برابر هم بود،قهرمان می شدیم

ملی‌پوش فوتسال ایران گفت: از ابتدا هدف‌مان را می‌دانستیم و با هر تعداد تماشاگر تایلند را شکست می‌دادیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، ملی‌پوش فوتسال ایران گفت: از ابتدا هدف‌مان را می‌دانستیم و با هر تعداد تماشاگر تایلند را شکست می‌دادیم.
 

علی اصغر حسن‌زاده  در خصوص قهرمانی کشورمان در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گفت: مسابقات خوبی بود. ازابتدا می‌دانستم هدف چیست و می‌خواستیم جام را به ایران برگردانیم. خوشبختانه توانستیم این کار را انجام دهیم و  جام به ایران برگشت.

وی افزود: این قهرمانی، پنجمین قهرمانی من در ۸ دوره حضورم در جام ملت‌ها بود و از اینکه چنین رکوردی دارم خوشحالم. البته مهمتر از رکورد فردی، رکورد تیمی و موفقیت تیمی مهم است.

ملی‌پوش فوتسال ایران در خصوص دیدار مقابل تایلند عنوان کرد: بازی فینال سخت بود چون ۱۵هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند. بچه‌ها اما به این مساله اهمیتی ندادند چون هدف‌مان بزرگ بود. حتی اگر ۱۵۰ هزار نفر هم بودند ما می‌خواستیم قهرمان شویم و مردم را خوشحال کنیم.

حسن‌زاده در مورد جام جهانی و شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: فرصت کمی تا جام جهانی داریم. تقاضا دارم با هماهگنی کامل، امکانات فراهم شود تا بدرخشیم. می‌خواستیم سورپرایز جام جهانی باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: حضور وزیر ورزش در تایلند برای ما قوت قلب بود. امیدوارم این حضور ادامه‌دار باشد و نتایج خوبی هم کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.