نصیری: پیروزی های پیاپی دلچسب است/مس سونگون مشکلی از بابت منابع مالی ندارد

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان به تشریح شرایط تیمتحت نظر این باشگاه پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، نقی نصیری، مدیرعامل باشگاه مس سونگون در گفتوگو با رسانه رسمی باشگاه از پیروزیهای متمادی تیم فوتسال تمجید کرد: «پیروزی دلچسب دیروز تیم فوتسال را به هواداران فوتسال آذربایجان، کادرفنی محترم و بازیکنان پرتلاش تبریک عرض میکنم. تیم ما تا به الان حتی یک امتیاز هم از دست نداده که این نشان از شایستگی همه اعضای تیم دارد. باشگاه از هیچ تلاشی برای فراهم کردن شرایط مساعد جهت ادامه این نتایج درخشان فروگذار نخواهد بود.»
مدیرعامل باشگاه مس سونگون از توجه صنایع مس ایران به عنوان شرکت مادر قدردانی ویژهای داشت: «لازم میدانم از صنایع مس ایران که همواره نگاهی ویژه و توجهی مضاعف به مس سونگون ورزقان داشته، تشکر کنم. نوید این موضوع را میدهم که هفته آتی پرداختیهای تیمهای مختلف انجام خواهد شد و پروسههای اداری در این زمینه انجام شده و باشگاه مس سونگون مشکلی از بابت منابع مالی ندارد تا تیمهای مجموعه مس سونگون با آرامش کامل، فقط به فکر موفقیت و خوشحالی هواداران باشند.»
برچسب ها :نقی نصیری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰