کد خبر : 301318
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1404 - 9:08
-

امیری:آماده بازی اول خود در نیم‌فصل دوم هستیم/هدف ما بهبود جایگاه‌مان در جدول است

امیری:آماده بازی اول خود در نیم‌فصل دوم هستیم/هدف ما بهبود جایگاه‌مان در جدول است

سرمربی فولاد هرمزگان از بازی تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی امیری، سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان در گفتگو با Fut5al در آستانه بازی با پالایش نفت شازند اظهار داشت: «ما در طول تعطیلات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی اول خود در نیم‌فصل دوم هستیم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و با کسب پیروزی، سه امتیاز را به هواداران‌مان تقدیم کنیم.»

وی در ادامه به اهمیت این مسابقه اشاره کرد و افزود: «هدف ما بهبود جایگاه‌مان در جدول است و امیدواریم با عملکرد مناسب، گام‌های مؤثری در این راستا برداریم.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.