این لوجوقاحت و بی شرمی اوست که اشتباه خود را نه اینکه قبول نمیکنی بلکه اصرار به درست بودنش و حتی اهانت به منتقدانش داری
شمسایی: فردوسیپور حتماً ذهن خودش منحرف است که دنبال تفرقهافکنی است/ اگر مرد است باید رودررو با من صحبت کند و قصه نگوید

سرمربی تیمملی فوتسال در واکنش به انتقاد برخی از حرکت نمادینش پس از قهرمانی در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی گفت: من دوستان زیادی از اهلسنت دارم که برایم بسیار عزیز هستند. این موضوع چه ربطی به فردوسیپور دارد که میخواهد آن را وایرال کند.
برچسب ها :وحید شمسایی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
چه اشتباهی
اون آقا بعد از اخراج از صدا و سیما به هر ریسمانی آویزون میشه
و به مربی تیم ملی توهین میکنه
شیعه باشی و خجالت بکشی
دم شمسایی گرم که خوب تودهنی به فردوسی پورزد.افرین شمسایی پهلوان…علی یارت
اگر عنوان بازیها همبستگی کشورهای اسلامی است که اینکار تفرقه انگیز آقای شمسایی (همیشه از خود راضی) کاملاً غلط و مورد انتقاد است، همین که در مورد عادلی که حقش تو این نظام خورده شده میگه سی سال نون نظام خورده … تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
درود بر همه زحمت کشان برای نسل جوان آینده دار مملکت
درود بر دوستان اهل بیت
درود بر بازیکنان فوتسال که همیشه پرچم ایران را بالا میبرند
نون به نرخ روز خوری نیست پس چیه این ادا اطوار منم شیعه ام ولی علوی نه صفوی درست نیست بنظرم تو این اوضاع این حرکت
من هم تشخیص داده ام که فردوسی پور یک شخص دو به همزن است. ضمن اینکه اصلا در مورد کار شمسایی و گفته هایش نظری ندارم.
احسنت💯💯💯💯💯
فردوسی پور یه بیگانه پرستی هست که بخاطر آفرین گفتن اجانب راه خودس رو گم کرده .چه بسا اگه ترند ها هم بهش بگن آفرین به فردوسی پور فرداش اعلام کنه من ترند هستم خیلی جدی نگیرید.
حالا یواش یواش این ادم رو خواهید شناخت منظورم فردوسی پور هست.ادمی نون به نرخ روز خور و حزب باد و منفعت
ماجرا چی بوده؟
شمسایی مرد عمل و افتخار ورزش ایران ایران هست.
نباید حرافی ها و جنجال طلبی ها را جدی بگیره.
شمسایی کرده عمل و افتخار ورزش ایران و جهان هست. نباید به جنجال طلب ها و حرافی ها اعتنا کند.
وحیدشمسایی آدم چاپلوس خیلی ازخود متشکر ولوس ننر هستش یعنی میخواد ادا علی دایی ذو دربیاره
شمسایی مرد ایمان و افتخار ایرانه. جلوی این ستاره ها باید کلاه از سربرداشت نه دهان به توهین باز کرد.
این آدم اومده تا فوتسال ایران رو از ده تیم اول به ده تیم آخر ببره. ببینید کی گفتم
اینکه کار ایشان درست بوده یانه مهم نیست …مهم بازخورد اینکار در این مسابقات که شعار همبستگی اسلامی داره هستش…که اکثر بازخوردهای منفی داشته و اینکار ایشون نماد تفرقه افکنی دانسته شده …
من هم مسلمانم و شیعه امیرالمومنین. ولی حرف فردوسی پور کاملا درسته.آخه این حرکت چه ربطی به ورزش داشت.ح کت شمسایی هم دقیقا مثل نماز خواندن دبیر بود فقط برای ریاکاری.
دمت گرم آقا وحید واقعیت روگفتی
متاسفم برای آقای شمسایی شما ذهن بیماری دارید
واقعا باید افسوس نورد که سرمربی تیم ملی کشوری دست ذدم های مثل شما باشد
فقط حیدر امیرالمؤمنین است
خب منم همین انتقاد رو داشتم .این کار باعث نفرت پراکنی میشه
آقای شمسایی با تمام احترام به شما قبول کن اشتباه مردی
جناب شمسایی وقتی لز جند جا حقوق کبان دریافت می کنی و باید هم حرمتی نگه نداری تو درست عربستان میهمان بودی میهمان نباید نمک نشناس باشد اصلا عربستان دشمن علی ولی خداست ایا توی میهمان می بایست نمک بخوری و نمک دان بشگنی کجای دینمان علی ولی خدای مان این رفتار شنا را تایید می کند در سان این بازیها به نام وحدت اسلامی بر گزار می شود تو با این رفتار وحدت شکن شدی عزیز دلار میهمان باید حرمتی میز بان را نگه دا رد با همه احترامی که برایت قائل عستم لطف کن به موارد بنده پاسخ بده بله حتما تو مرد بزرگ هستی در ورزش اما اخلاق لسلامی را از بین بردی برادر
آقای شمسایی بازیت خوب بوده مربیگریتم خوبه همه عرف مردم دوست دارن هم شما را هم عادل فقط اینکه منم به شخص اون حرکتو درک نکردم .تو یک میدان ورزشی هستیم و وقتی هم قهرمان میشی باید با سنگینی و وقار و متانت قهرمان بشی و اینکه اون حرکت حتی از بازیکنان بعیده چه برسه به کادر فنی
دمت گرم
متاسفم برای آقای شمسایی و آقای فردو سی پور حقیقت رو گفتند
فردوسی پور به مردمش ثابت کرد که خیلی مرد است .
تو هم آقا وحید ثابت کن مردی و اشتباهت را بپذیر.
بالا بیندیش و بالا کار کن، با کوته فکران نباش مردم هر چه میکشند از دست این عقل کل ها است.
موفق باشید بزرگ مرد آقا وحید عزیز.
احسنت بر شما.درود برآقای شمسایی که در میان وهابیت به مولا احترام گذاشت.کور شوند هرکس نمی تواند ببیند.
از نوع ادبیاتت مشخصه که استعداد علیرضا دبیر شدن رو داری…عادل نیازی به ایتکه بخواد خودشو مبرا کنه نداره چون سالم کار میکنه و نون به نرخ روز بخور نیست..توام بهتره سرت گرم مسایل فنی تیمت باشه که باز جلو افغانستان نتیجه رو ندی بره
اتفاقا شمسایی ذهن تو امثال تو در توهم و انحرافه
یره جون تواین وحید چندسال ندیده بودم چه پیررفته نشناختمش
بکبار موافق نظر فردوسی پور بودم اونم الانه خب راست میگه اصلا این مسابقات برای اتحاد مسلمانها نامگذاری شده بعد میدونی یا عقب افتاده ای که نمیدونی اختلاف سنی و شیعه سر همین مسأله غدیر خم هست و اگر ادعا داری که داریم باید فرمایشات مقام معظم رهبری را شنیده باشی که خچحضرت آقا فرمودند دشمن دنبال همین تفرقه افکنی هاست و آب به آسیاب دشمن ریختنه لطفاً جوگیر نشو با این نتایج ضعیفت در تیم ملی لطفاً یکی هم ایرادتو میگیره و انصافا درست هم گفته چرا داری مقاومت میکنی الزته تو مثل دبیر فقط دنبال حفظ موقعیت خودتی
اونا که میان میگن کارت درست بود معلومه ببارم بیانات مقام معظم رهبری را گوش نداند و معلومه ریا کار هستند پس بدونید که رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران انقلاب فرمودند: انگلیسیها هنرشان ایجاد اختلاف است و یکی از گسلهای که همیشه سراغش میروند، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.و تاکید به اتحاد شیعه و سنی دارند.جانم فدای رهبری که اینقدر با فهم و درایت هستند و این روزها را پیش بینی کرده بودند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 34 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۴