هاشمزاده: مقابل بهترین خط دفاعی لیگ به بردی ارزشمند رسیدیم

سرمربی گهرزمین از پیروزی تیمش می گوید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم فوتسال گهرزمین پس از پیروزی مقابل پالایش نفت اصفهان از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و این برد را نتیجه تمرکز و جنگندگی بازیکنان دانست.
محمد هاشمزاده پس از پایان دیدار به پایگاه خبری فوتسال اظهار کرد: اول از همه خدا را شکر میکنم بابت این برد ارزشمند. امروز مقابل یکی از منسجمترین و بهترین خطوط دفاعی لیگ بازی داشتیم؛ تیمی که تا اینجای فصل کمترین گل خورده بود و نشان داده چقدر سازمانیافته و سختجان است.
او درباره کیفیت بازی گفت: میدانستیم بازی بسیار سختی در پیش داریم، اما بچهها با تمرکز بالا، برنامهریزی درست و جنگندگی فوقالعاده وارد زمین شدند. فرصتهایی که داشتیم را خوب استفاده کردیم و مهمتر از همه در لحظات کلیدی هوشمندانه عمل کردیم.
هاشمزاده این پیروزی را برای تیمش مهم ارزیابی کرد و افزود: این برد برای ما هم از نظر امتیازی و هم از نظر روحی اهمیت زیادی داشت. به بازیکنانم تبریک میگویم؛ واقعاً از جان مایه گذاشتند.
سرمربی تیم فوتسال گهرزمین در پایان تأکید کرد: از فردا دوباره تمرینات شروع میشود و باید روی ادامه مسیر تمرکز کنیم. لیگ طولانی است و هنوز هیچ چیز تمام نشده است.
برچسب ها :سرمربی گهرزمین ، محمد هاشم زاده
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰