جناب تاج دست از سر فوتسال بردار برو به همون شوتبال برس
شمس: ۱۲ گل خورده برای فوتسال ما بیسابقه است!/خوششانس بودیم سیستم پاورپلی جواب داد/اینکه افغانستان تدارکات بهتری از ما داشت زیبنده نیست

حسین شمس صحبتهای جالبی را در مورد وضعیت فوتسال ایران به زبان میآورد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روز گذشته تیم ایران با پیروزی در دیدار فینال برابر اندونزی به عنوان قهرمانی جام ملتهای آسیا رسید. حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و یکی از مدرسان باتجربه در فوتسال آسیا، پس از پیروزی نفسگیر تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل اندونزی گفت: «فاصله تیم ما با اندونزی زیاد است اما ما اشتباهات زیادی در حمله داشتیم. تیم ما در زمان حمله حفظ توپ و مالکیت را نمیتوانست حفظ کند و همین موجب ضدحمله برای اندونزی میشد و ما تمام گلها را از روی ضدحمله دریافت کردیم؛ حتی روی گل پنجم که روی کرنر خوردیم هم بازیکنان ما همچنان در حال برگشت به عقب بودند که دروازه ما باز شد هرچند که خوششانس بودیم سیستم پاورپلی جواب داد.»
مربی سابق تیم ملی ادامه داد: «البته میشد در ۳ دقیقه پایانی وقت قانونی و بعد از گل چهارم به سیستم پاورپلی ادامه داد تا بازی همان جا به سود ما به اتمام برسد اما کادر فنی سعی کردند ریسک نکنند. بهترین تصمیم شمسایی در طول بازی اما تغییر دروازهبان در ضربات پنالتی بود که حضور رستمیها به جای محمدی درون دروازه، منجر به پیروزی ما شد.»
شمس درباره عملکرد کلی تیم ملی فوتسال کشورمان در این دوره از رقابتها افزود: «متأسفانه ما پیش از شروع این تورنمنت بازی تدارکاتی نداشتیم و همین موضوع روی عملکرد تیم در ابتدای جام اثر گذاشت و دو بازی ابتدایی ما به نوعی حکم بازی تدارکاتی به خود گرفت. در بازی مالزی تیم ما چندان خوب نبود و در بازی دوم مقابل عربستان خیلی بد بازی کردیم اما دو بازی بعدی مقابل افغانستان و ازبکستان خوب بود. در بازی مقابل افغانستان توانستیم به خوبی به برتری برسیم و در بازی مقابل ازبکستان هم توانستیم با وجود اینکه با اختلاف دو گل عقب بودیم به بازی برگردیم.»
شمس با اشاره به دیدار عراق اظهار داشت: «همین اتفاق مقابل عراق هم رخ داد و تیم ما با وجود اینکه عقب افتاده بود به بازی برگشت. متأسفانه ما چه در بازی عراق و چه در این بازی با اندونزی در دام ضدحملات تیمها افتادیم. یک نکته منفی ما در این دوره از مسابقات این بود که زیاد گل خوردیم و تا به حال سابقه نداشته که تیم ما در جام ملتها ۱۲ بار دروازهاش باز شود.»
شمس درباره آینده فوتسال ایران پس از چهاردهمین قهرمانی در آسیا افزود: «رویه و نگاه فدراسیون نسبت به فوتسال باید عوض شود. فدراسیون بیشتر توجه خود را به تیم بزرگسالان فوتبال و تیمهای فوتبال خود میکند و به فوتسال به چشم یک بچه سرراهی نگاه میکند اما برخلاف تیمهای فوتبال که نتیجه نمیگیرند، فوتسالیستهای پسر و دختر ما چه در المپیک آسیایی جوانان و چه در بازیهای کشورهای اسلامی همواره قهرمان شدهاند. رویکرد و بودجه باید تغییر کند هرچند که با حضور راموس در کادر فنی فدراسیون برای تیم بزرگسالان مردان هزینه کرد اما ما بازی تدارکاتی نداشتیم. در فدراسیون شرایط کشور بهانه میشود اما این بهانه نمیتواند درست باشد چرا که افغانستان دو اردو در ویتنام داشت و اینکه تدارکات بهتری نسبت به ما داشته باشد زیبنده فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتسال ایران نیست.»
برچسب ها :حسین شمس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
با سلام من با فرمایشات جناب شمس حفظه الله موافقم ، او دلسوز ایران است و گفتارش از روی صدق و راستی است ، فدراسیون باید از نظرات نخبگانی چون آقای شمس بهره ی کامل ببرد تا پیشرفت داشته باشیم.
سلام شمسای عالی بود تیم ها خیلی قوی شدن
اقای شمس بسته،دیگه داری پیروزی فوتسال رو به بیراهه میکشی
دقیقا . چون چشم ندارن موفقیت ایران رو ببینن . قهرمانی موقع شادیه . اینا وقتی توی اوج هم باشن ناله میکنن. متاسفانه سطح فکری جامعه به شدت پایین هست . عقده گشایی و تعصب بیداد میکنه
تیم ک با دعا قهرمان میشه تیم نیست تیم ایران قبلاً شناور ودرخشان بابرنامه بازی میکرد اتفاقی قهرمان شدیم تیم ایران با مهارت فردی جلو میرفت این پیشرفت نیست پسرفت برنامه ریزی میخوادهو بازیکنان جدید جوان هیچ کس دشمن تیم ملی کشورش نیست از سر صداقت انتقاد هست
درود بر سر مربی اسبق فوتسال آقای شمس با صحبت های ارزنده ومنطقی اش.
استاد حسین شمس یک مربی فوق العاده است
به نظر شما طالبان آنقدر پول دارد که تیم ملی افغانستان را به دو اردوی خارجی بفرستد؟یا مربی ایرانی برایش بگیرد ؟اصلا طالبان بودجهای را به ورزش ملی میتواند اختصاص پره،فقیرترین کشور جهان که بیشتر مردمش در خطر گرسنگی شدید قرار دارند و تازه بودجه های آمریکا هم امسال قطع شده و کل بودجه ارزی این کشور هشت میلیارد دلار است توانایی هزینه کردن برای چنین تیمی را دارد؟جالبه که افغانها با بودجه ایران و مربی ایرانی و زمین و امکانات ایران که حتی برای تیمهای ملی ایران درش قفل است و بازیکنانی که ایران به دنیا آمده اند و در ایران بزرگ شده اند و در باشگاه های ایران فوتسال را یاد گرفته آمد به ایرانیها پز میدهند،کدام تیم ملی افغانستان؟؟!!!
چرا بدون تحقیق حرف مفت میزنی؟ اره ایران بودجه رو میده سه بار خخخ، همه هزینه هارو یه تاجر ثروتمند افغان به عهده گرفته فهمیدی ، وقتی چیزی رو نمیدونی الکی جو درست نکن، پول هر ثانیه تمرین هم تو زمین ایران رو داره به دلار میده ، دولت طالبان که یه قرون هم خرج نمیکنه برای ورزش، ایران هم مفت به کسی چیزی نمیده ، برو یکم تحقیق کن بعد بیا نظر بده آفرین پسر، بجای حسودی و بخیلی همسایگی یکم رو اخلاق و رفتار خودتون کار کنید
چرا حال روز ایران اینطور شده
تو برو گریه کن
ایران توی ورزشهای فردی یا تکنفره مثل وزنه برداری تکواندو کشتی و…..ب خوبی مدل کسب میکنه، اما متاسفانه توی رشته های تیمی مثل فوتبال و بسکتبال و فوتسال ک متکی ب کار گروهی میشه بخوبی رشته های تک نفره نتیجه کسب نمیکنند،احتمالا هنوز قانون کار تیمی و بخوبی یادنگرفتیم یکی از دلایلش میتونه بی اعتنایی ب سلسه مراتب در گروهها باشه،
آره راس میگی . مثلا توی فوتسال نتیجه نمیگیریم فقط قهرمان آسیا میشیم . این چه وضعشه آخه ؟
زمان شمس تیم های آسیایی زنگ تفریح ایران بودند تو کجا بودی اونموقعه
این تیم با این مربی ب هیجا تو جهانی و حتی دوره بعدیه آسیا هم نمیرسه!!اگه از الان فکری کردن ک هیج نکنن خودشون میفهمن چ گندی زدن،،،واقعا با شانس قهرمان آسیا شدیم،،متاسفم واسه این طرزه بازی کردن،،آقای احمد عباسی راحت ۴تا گل ک هر فوتسالیستی میتونست بزنه تو فینال نزد،چون در حد در حد این تیم نیست،بخدا ی مربی خوب خارجی بیارن با این استعدادهایی ک تو ایران داریم راحت جزو ۳تا تیم بزرگ دنیا میشیم
واقعا شمس مربی است نه شمسایی بردهای خوب وسوریه جهان شمسایی فقط بلوف
حالا این شمس شروع کرد خوبه حالا تیم ملی قهرمان شده وگرنه این شمس چکار وچه حرف ها که نمیزد خودش دیده ژاپن حذف شدوازبکستان هم همینطور پس به جای حرفای نا امید کننده کمی حرفای خوب بزنید اگر اندونزی ده بار با ایران بازی کنه نمیتواند عرض اندام کنه حالا این تیم از شرایط میزبانی استفاده کرد ومثل تیم ملی یونان که چند سال پیش در فوتبال قهرمان ملت های اروپا شد جرقه ای زد ورفت باور کنید فوتسال آسیا سه قدرت دارد ایران ازبک واین حالا اقای شمس بجای دستت دردنکنه داره برای خودش سینه میزنه شاید دوباره سرمربی بشه کمی انصاف داشته باش بابا بزرگ
سلام.
اصل ایراد در فوتسال اینه که سیستم میاد بزرگی رو همچون حسبن شمس میذاره کنار در حالیکه بخوبی نتیجه میگرفت و از لحاظ فنی بسیار حرفه ای عمل میکرد، ولی بجای ایشون میان شمسایی رو میذارن که از لحاظ فنی بسیار ضعیف هست. جای تأسف داره. حتما میخان بگن ببین تیم قهرمان شد با شمسایی!!! نه عزیزان اینجوری حساب نمیکنن، شما عملکرد فنی رو ببینید متوجه ضعف فنی میشید. شمس آبروی فوتسال ما بود و مطمئن باشید با فرمون شمسایی بریم جلو به تیمهای بزگ اروپا بخوریم تیکه تیکه مون میکنن. یادش بخیر بازی با برزیل که یک بر صفر باختیم، باخت بسیار شیرین و با ارزشی بود ، شرف داشت به قهرمانی امروز .
و در اخر : آقای شمس باید برگرده .
زمان شمس از دیدن فوتسال تیم ملی لذت میبردیم
شما عقده ای هستین . چشم دیدن موفقیت رو ندارین . قهرمانی وقت شادیه اما شما عقده ای ها همش دنبال ونگ زدن و سیاهنمایی هستین . چرا شمسایی هست چرا شمس نیست . چرا تدارکاتی با افغانستان داشتیم . اگر قهرمان نمیشدیم دیگه خودتون رو پاره میکردین . شما ایران براتون اهمیت نداره . فقط میخواین عقده بریزین
فقط بازگشت آقای شمس
اینکه افغانستان از ایران تدارکات بهتری داشت را باید از آقایانی که بودجه تیمهای ایران و افغانستان را تأمین میکنند پرسید که چرا به کشوری بیگانه بودجه بیشتری میدهند تا به تیم خودمان،تمام بودجه تیمهای افغانی را ایران تأمین میکند چه فوتسال چه فوتبال چه بسکتبال و والیبال ،طالباننه چنین پولی دارد که به تیم افغانستان بدهد و نه اصلا برایش مهم است،بعترین ورزشگاه های کشورمان در اختیار تیمهای افغانی است،ورزشکاه عایی در مشهد که آقایان حتی اجازه تمرین به تیمهای ایرانی را نمیدهند اما به رایگان در اختیار تمام تیمهای باشگاهی و ملی افغانستان است،از لباسها و هزینه مربی و هزینه بازیهای تدارکاتی و زمین و مربی را یکی از ارگانهای ثروتمند کشور که در مشهد مستقر است میپردازد و در زمینهای و سالنهای همین ارگان هم آه رایگان تمرین میکنند که حتی به تیمهای ایرانی با پرداخت پول هم اجازه ورود نمیدهند ،کلا که مشهد جزو افغانستان شده چونله افغانها بیشتر از ایرانیها اهمیت میدهند،میدانمکه این نوشته من را نه جرأت درج دارید چون حاکمیت درج هرگونه آمار و اخبار درباره افغانها و عراقیها را ممنوع کرده و همانطور که در کمسیون مجلس که دارند لایحه سازمان مهاجرت را مینویسند نماینده مجلس را از گفتن توصیه ای که رهبری درباره دادن اقامت دائم به افاغنه کرده جلوگیری کردند چون میدانند هشتاد درصد مردم ایران از بودن افاغنه در ایران ناراضی هستند و نمیخواستند که این موضوع برای رهبری هزینه ایجاد کند و کلا مردم را محرم مسایل کشور نمیدانند و قوانین توصیه ای را در پستوها و دور از چشم ملت تصویب میکنند و ملیونها اقامت به افغانها میدهند و چند برابر تیمهای ملی داخلی به تیمهای افغانی بودجه خارج از نظام کشوری میدهند انگار که آن پولها متعلق به الم الهدی و جلیلی افغان تبار است و مردم ایران هیچ حقی در پولهای آستان ندارند و حتی لباسهای تیمهای افغانی را از برندی که تیمهای ملی ایران خریداری میکنند ،خریداری نمیکنند تا مردم نفهمند که تمام بودجه ای که چندین برابر بودجه تیمهای ملی ایران است از محل ارکانهایی که حساب وکتابشان از ملت ایران مخفی است پرداخت میشود
مثل اینکه فقط آمدی اینجا تفرقه بندازی؟از چی میسوزی؟ مدرک بیار ثابت کن که افغان ها تو بهترین ورزشگاههای ایران تمرین می کنند، الکی شایعه درست نکن، همون نوجوانان که تیم ایران رو برد الان ایران نمیزاره دیگه بازی کنند تو لیگ یا تمرین کنند توی ایران بعد بیاد بودجه بده بهشون و خرج کنه برای افغان ها ؟ ورزشگاه در اختیارشان بزاره ؟ مفت؟ همشون به دلار حساب میشه پسر جان خوابی یا خودتو زدی به خواب
درسته طالبان بودجه نمیده و خرج نمیکنه ولی معنیش این نیست که ایران بجاش بودجه بده، همه هزینه ها رو تاجر افغانستانی به عهده گرفته ، اگر هم فکر میکنی افغان ها آدم پولدار نداره یه سرچ بزن ببین دومین برج بلند توی جهان که میشه بعد از برج خلیفه رو کی داره میسازه، یکم از حسودی و بدجنس بودن دست بردارید خوب میشه
مملکت را چکار کردند واقعا مردم ایران خوشحال نیستند همه افسرده ومایوسند فقط یک عده کوچک خوشحال وفکر می کنند همه چی گل وبلبل است ولی نیست حیفه ایران..
مملکت را چکار کردند واقعا مردم ایران خوشحال نیستند همه افسرده ومایوسند فقط یک عده کوچک خوشحال وفکر می کنند همه چی گل وبلبل است ولی نیست حیفه ایران..
اینکه تدارکات بقیه تیم ها از ما بهتر بود قطعا زیبنده ی تیم ملی ما نیست
اما از طرفی هم زیبنده یه ایرانی نیست که با یه نگاه از بالا به پایین نسبت به افغانستانی ها داشته باشیم و
این شمسایی مربی نیست که یه ترسو مربی خارجی باید بیاره
این چرندیات وقتی تیم قهرمان شده نشون دهنده ی اینه که طرف دنبال سهم خواهی هست . قهرمانی اوج هست و وقتی کسی در شرایط اوج فقط منفی بافی میکنه این دیگه اسمش دلسوزی نیست . بلکه مرض هست . آقای شمس، ژاپن هم تدارکاتش ضعیف بود که از اندونزی باخت ؟ بزارید کنار عقده ای بازی رو
اگر یک مربی با دانش اسپانیایی یا برزیلی نیاریم دوره بعد سوم هم نمیشیم
کاملا درست میگن اقای شمس تیمی که شمسایی تحویل گرفت رتبه و شرایط فنی خیلی بالاتری در جهان داشت الان بزور قهرمان اسیا میشه
سلام بنظرم تا چندسال آینده بااین روش فوتبال بازی کردن . کلا فوتبالمون منحل میشه
همان زمان که آقای ناظم الشریعه نتیجه نگرفت باید نگه میداشتند ایشون را تیم را جوان میکرد شخصی که تیم فوتسال را سوم جهان کرده به این راحتی کنار نمیگذارند باید میماند تیم را جوان میکرد الان هم دیر نشده دوباره بیاد شمسایی باید میرفت کلاس اسپانیا را میدید نرفت اون طوری من شنیدم برای دوره مربیگری در اسپانیا با این تیم شمسایی حرفی برای گفتن در جام جهانی نداریم والسلام نامه تمام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 33 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۳