پیام تبریک سنایچ ساوه به مناسبت قهرمانی تیمملی فوتسال در آسیا

مدیرعامل باشگاه سنایچ ساوه در پیامی کسب عنوان قهرمانی تیمملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، داوود باقری مدیرعامل باشگاه سنایچ در پیام تبریکی کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی تیمملی فوتسال ایران را در رقابتهای قهرمانی جام ملتهای آسیا، تبریک گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: روحیه جنگندگی، برتریجویی و غیرت مثالزدنی تیمملی پرافتخار ایران در رقابتهای آسیایی، جدای از رشادتها و همدلی ملیپوشان، برگرفته از روحیات آقای شمسایی سرمربی محترم تیمملی بود که ذهنیت برنده را به تیمش انتقال داده و برگ زرین دیگری را بر افتخارات فوتسال ایران در میادین بینالمللی افزود.
گفتنی است تیمملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل اندونزی به چهاردهمین قهرمانی خود از ۱۸ دوره از جام ملتهای آسیا دست پیدا کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰