به نظرم میشه شکایت کرد آقای تاجرنیا مگه میشه تیم پاس که ضعیف ترین تیم گروه بوده جلو استقلال وایسته ببره ولی بره از دائم پناه ۴تا بخوره یه بوهایی میومد از اون بازی خصوصا اینکه اگه یک طرفش اکبر همه فن حریف(باشرف) باشه
حمایت ویژه تاجرنیا از فوتسالیستهای استقلال

رییس هیئت مدیره استقلال در یک توییت از عملکرد محمدرضا حیدریان و شاگردانش تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم فوتسال استقلال در یک بازی جنجالی که به درگیری شدید ختم شد، مقابل تیم بازرگانی قائمپناه مشهد شکست ۳ بر ۲ را پذیرفت و از صعود به لیگ برتر بازماند.
بعد از اتفاقات و حاشیه های بازی عصر جمعه و از دست رفتن شانس صعود به لیگ برتر برای فوتسالیستهای استقلال، علی تاجرنیا رییس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه استقلال در یک توییت به اعضای تیم خسته نباشید گفت.
تاجرنیا گفت: «باخت امروز تیم فوتسال استقلال ناباورانه و خیلی تلخ بود. اتفاقات بعد بازی تلخ تر، اما فوتسال استقلال تمام نشده. راهی که استقلال تو این فصل رفته، تحسین برانگیزه.»
او اضافه کرد: «خسته نباشید به محمدرضا حیدریان سرمربی بااخلاق و صاحب سبک و شاگردانش. قهرمانی رفت، ولی امید به صعود به لیگ برتر هنوز زنده است.»

برچسب ها :تاجرنیا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱