علاسوند: امسال نمره قابل قبولی گرفتیم/ بازی با گیتی پسند میتواند یکی از بازی های بزرگ لیگ باشد
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش علاسوند در مورد شرایط حفاری اهواز از ابتدای فصل اظهار داشت: ما در ابتدای فصل در باشگاه تغییر و تحولاتی داشتیم و از همان اول فصل هم هدفمان این بود که فقط در بالای جدول باشیم که خدا را شکر در حال حاضر به این هدف رسیدیم و

























