آخرین اخبار

مسئولان راگا جو سالن را مسموم کردند!
مدیر تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان:

مسئولان راگا جو سالن را مسموم کردند!

مدیر تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان با انتقاد از شرایط میزبانی تیم راگا تهران گفت: بیش از ۵۰ هوادار تیم راگا را تحت عناوین گوناگون به سالن راه داده بودند که با هر سوت داور به ضرر این تیم، داور را مورد هجمه قرار می‌دادند.

دوشنبه 6 بهمن 1399 - 15:00
به تیم‌ملی اصفهان میلیمتری باختیم!/ از ما توقع منصوری دهه ۸۰، ۹۰ دارند/ امسال دنبال بقاء در لیگ‌برتر هستیم
منصوری در گفتگو با Fut5al :

به تیم‌ملی اصفهان میلیمتری باختیم!/ از ما توقع منصوری دهه ۸۰، ۹۰ دارند/ امسال دنبال بقاء در لیگ‌برتر هستیم

مدیرعامل باشگاه منصوری قرچک گفت: با اینکه بازی را ندیدم اما شنیدم در ۴۰ ثانیه آخر گل خورده‌ایم و این باخت میلیمتری مقابل تیم پرمهره‌ای مثل گیتی‌پسند آن هم در اصفهان نتیجه بدی نیست.

دوشنبه 6 بهمن 1399 - 11:41
اصغری مقدم: به تیمم افتخار می‌کنم/ حقمان باخت مقابل مس سونگون نبود

اصغری مقدم: به تیمم افتخار می‌کنم/ حقمان باخت مقابل مس سونگون نبود

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: ما در دیدار با مس سونگون نباید می‌باختیم. فکر می‌کنم یک سری اشتباهات جزئی داوری به خصوص پشت قوس محوطه جریمه ما وجود داشت. متأسفانه این هم روی جوانی تیم ما است و این اتفاقات اصلاً نباید رخ بدهد.

دوشنبه 6 بهمن 1399 - 9:44
مربیان فوتسال صاحب مسکن می‌شوند
با اولویت پیشکسوتان مستاجر؛

مربیان فوتسال صاحب مسکن می‌شوند

کانون مربیان فوتبال ایران از برنامه‌های خود برای خانه‌دار کردن مربیان پیشکسوت در فاز اول رونمایی کرد.

یکشنبه 5 بهمن 1399 - 22:34
از ناظم‌الشریعه و سازمان لیگ گلایه‌مندم و متاسفم!/ این باخت چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند/ تیم بودن را در ساق بهبهانی‌ها دیدم
فرهاد کشاورز در گفتگو با Fut5al :

از ناظم‌الشریعه و سازمان لیگ گلایه‌مندم و متاسفم!/ این باخت چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند/ تیم بودن را در ساق بهبهانی‌ها دیدم

سرمربی مقاومت البرز گفت: از سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران و سازمان لیگ گلایه دارم و برای این مدل مدیریت‌شان متاسف هستم.

یکشنبه 5 بهمن 1399 - 20:33