شاپا: امیدوارم کاپ قهرمانی پیش ما بماند/ به گیتی پسند علاقه دارم/بهترین تیم های مسابقات به فینال رسیدند
رودمار ونانسیو ملقب به شاپا که سابقه حضور در ایران و تیم گیتی پسند اصفهان را دارد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد دیدار نهایی جام باشگاه های آسیا و تقابلش با تیم اسبق خود اظهار کرد: بنظر من دو تا بهترین تیم این دوره از مسابقات به دیدار نهایی رسیده
























