کد خبر : 396
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1392 - 23:17
-

دور زدن عجیب مصطفی نظری توسط کمیته فوتسال!

دور زدن عجیب مصطفی نظری توسط کمیته فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس کمیته فوتسال امروز از قطعی شدن فهرست بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در گرند پری برزیل و خط خوردن مصطفی نظری لژیونر شاغل در لیگ حرفه ای روسیه به دلیل مصدومیت خبر داده بود.   این در حالی است که نظری هفته قبل مصدوم شده و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس کمیته فوتسال امروز از قطعی شدن فهرست بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در گرند پری برزیل و خط خوردن مصطفی نظری لژیونر شاغل در لیگ حرفه ای روسیه به دلیل مصدومیت خبر داده بود.

 

این در حالی است که نظری هفته قبل مصدوم شده و به گفته پزشک تیم نوریل نیکل می تواند تا سه هفته آینده به میادین بازگردد و برای تیم ملی ایران هم در جام جهانی کوچک بازی کند. اما کمیته فوتسال در اتفاقی عجیب بدون اینکه با مصطفی نظری ارتباط گرفته و او را در جریان بگذارد، او را از لیست تیم ملی خط زد! عجیب تر اینکه خبر خط خوردن نظری زودتر از مشخص شدن وضعیت این دروازه بان منتشر شده و وقتی نظری از زبان پزشک تیمش شنیده می تواند در گرند پری بازی کند که کمیته فوتسال او را دور زده بود!

با این حال به نظر می رسد کادر فنی تیم ملی در انتخاب نفراتش مسائل دیگری را هم در نظر گرفته و حتی این احتمال وجود دارد که خسوس کاندلاس همچنان به خاطر اتفاقی که بین نظری و فراشی در تمرین تیم ملی افتاد، قصد استفاده از این دو را ندارد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.