کد خبر : 6036
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 9:06
-

فخیم:بدشانسی موجب شد نتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم!/تمرینی برای ضربات پنالتی نداشتیم

فخیم:بدشانسی موجب شد نتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم!/تمرینی برای ضربات پنالتی نداشتیم
ملی پوش تبریزی فوتسال اعتقاد دارد بدشانسی عمل ناکامی ایران در آسیا بوده و گفت:تمرینی بابت زدن ضربات پنالتی پیش از دیدار با ژاپن نداشتیم چرا که فکرش را هم نمی‌کردیم کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ملی پوش فوتسال ایران می گوید: تمرینی بابت زدن ضربات پنالتی پیش از دیدار با ژاپن نداشتیم چرا که فکرش را هم نمی‌کردیم کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

فرهاد فخیم درباره کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: بازی‌ها در سطح خوبی برگزار شد و همه تیم‌ها با تمام قدرت به این مسابقه‌ها آمده بودند اما تیم ایران بسیار شاداب و سرحال و از سایر تیم‌ها نیز یک سر و گردن بالاتر بود اما به اعتقاد من بدشانسی سبب شد در فینال مقابل ژاپن شکست بخوریم در صورتی که در این رقابت‌ها عالی بازی کردیم و حتی همه مسئولان تیم‌ها و بازیکنان‌شان می‌گفتند ایران در این رقابت‌ها فوق‌العاده ظاهر شد.

بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز استرس بالای بازیکنان را دلیل اصلی باخت در دیدار فینال دانست و افزود: در بازی‌های قبلی ما از همه تیم‌ها چند گل جلو می‌افتادیم و بازیکنان استرسی نداشتند اما در این بازی تنها یک گل جلو افتادیم و ترس از اینکه مبادا گل تساوی را بخوریم، موجب شد تا با استرس به بازی ادامه دهیم.

وی درباره عملکرد بد بازیکنان تیم ملی فوتسال در زدن ضربات پنالتی در دیدار مقابل ژاپن نیز گفت: ما در زدن ضربات پنالتی تمرین نکرده بودیم چرا که مطمئن بودیم در این دیدار در وقت‌های معمول بازی پیروز می‌شویم و کار به پنالتی کشیده نمی‌شود. ما اصلا فکر نمی‌کردیم مسابقه به پنالتی کشیده شود. طبق آماری که اعلام کردند ما در حدود ۲۵ فرصت گل در این دیدار داشتیم ولی ژاپن تنها چهار موقعیت گلزنی داشت که این نشان از برتری کامل ما در این دیدار می‌داد. حتی خود مربی ژاپن و بازیکنانش هم پس از دیدار اعتقاد داشتند ایران بسیار قدرتمند در این مسابقه به میدان رفت.

فخیم خاطرنشان کرد: ما با باخت مقابل ژاپن شرمنده مردم شدیم حتی خودمان بعد از بازی بسیار ناراحت بودیم و اصلا فکرش را نمی‌کردیم که مقابل این تیم شکست بخوریم و جام را از دست بدهیم. باید بگویم جام قهرمانی را مفت از دست دادیم.

ملی‌پوش فوتسال ایران درباره عملکرد خسوس در تیم ملی نیز گفت: به اعتقاد من خسوس عملکرد خوبی در تیم ملی داشته است و کسب این عنوان و شکست مقابل ژاپن ربطی به او نداشت بلکه فقط بدشانسی موجب شد نتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم. ما با این تیم امید زیادی برای مسابقه‌های جهانی داریم چرا که در هیچ دوره‌ای شاهد این میزان همدلی در میان بازیکنان نبودم. باید بگویم این بازیکنان از بیرون نیامده‌اند و همگی ایرانی‌اند اما متاسفانه خیلی تخریب می‌شوند حتی در فرودگاه هم هیچ کس به استقبال ما نیامد که این نشان می‌دهد فوتسال همواره مظلوم بوده و خواهد بود. انتقاد خوب است اما تخریب اثرات مخربی بر روحیه و توان بازیکنان تیم ملی می‌گذارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در فصل بعد در تیم دبیری تبریز خواهد بود یا خیر گفت:‌یک سال دیگر با دبیری قرارداد دارم اما هنوز صحبتی با مسئولان تیم انجام نداده‌ایم. آنها می‌خواهند یک تیم خوب برای آسیا و قهرمانی مجدد در لیگ ببندند که تمرین‌هایمان نیز از خردادماه آغاز می‌شود باید ببینم پس از مذاکره با مسئولان چه تصمیمی گرفته خواهد شد.
منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

یک دلیل دیگه که در هیچ جا از آن صحبت نشد وجود تماشگران ژاپنی بون که حدود نصف سالن رو در بر می گرفتند که تشویق با صدای بلند آنها روی اعصاب ما بود چه رسد به بازیکنان ایران که می تواند در باختمان تاثیر گذار باشد

آذربايجان چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

آفرین به بچه باغیرت تبریز فرهاد فخیم

فوتسالی چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

با پاچه خواری برگشتی تیم ملی باز بازیت ندادند بدبخت هم خودتو خراب کردی هم آبروی آذربایجانی ها
مردای آذربایجانی حرف بزنن زیر حرفشون نمیزنن