کد خبر : 6184
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1393 - 13:21
-

مریدی زاده: عدم صعود عراق از دور گروهی جام ملتها باعث از دست رفتن سهمیه ما شد

مریدی زاده: عدم صعود عراق از دور گروهی جام ملتها باعث از دست رفتن سهمیه ما شد

مجتبی مریدی زاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بلافاصله پس از اتمام بازی های ملی حفاری در لیگ برتر، به عنوان بازیکن آزاد قراردادم را با تیم نفت نجف قطعی کردم و از شروع نیم فصل دوم لیگ فوتسال عراق به این تیم پیوستم چراکه آنها می خواستند در جام باشگاههای

مجتبی مریدی زاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بلافاصله پس از اتمام بازی های ملی حفاری در لیگ برتر، به عنوان بازیکن آزاد قراردادم را با تیم نفت نجف قطعی کردم و از شروع نیم فصل دوم لیگ فوتسال عراق به این تیم پیوستم چراکه آنها می خواستند در جام باشگاههای آسیا برایشان بازی کنم.

وی افزود: تصمیم امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اختصاص سهمیه به تیم های راه یافته به جمع هشت تیم نهایی باعث بر هم خوردن معادلات نفت نجف شد تا پس از عدم صعود عراق به خاطر تفاضل گل کمتر از گروهش، عملا سهمیه نفت نجف نیز از بین برود.

مریدی زاده1

بازیکن لژیونر نفت نجف خبر از حضورش در لیگ سال آینده ایران داد و گفت: با توجه به اتفاقی که افتاد قرارداد ما برای جام باشگاههای آسیا به بازی در نیم فصل دوم لیگ عراق تغییر کرد و تقریبا تا ۲۵ روز آینده به اتمام خواهد رسید.

مریدی زاده با اشاره به اینکه هنوزعدم حضور ملی حفاری در لیگ برتر قطعی نشده، خاطرنشان کرد: با چند تیم لیگ برتری وارد مذاکره شده ام تا سال آینده را در ایران بازی کنم هر چند که پیشنهاد خوبی هم از حفاری دارم که باید بررسی کنم تا بهترین انتخاب را برای سال آینده داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

خوشگل پسر مگه نه اینکه تیم حفاری را دارن میفروشن?!
خبرنگار عزیزمی که اصلا رفاقتی یا پولکی نیستی این مصاحبه ما چه موقعی بوده بابام جان????

s.morovati سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۳:۰۵

سلام.به به بازی تون خیلی باهال بود آقای مریدی زاده چقدر قشنگ بازی کردین همگیتون من فکر دیگ ای میکردم …..خب نشد دیگ بازی برد و باخت داره ایشالا درمراحل بعد موفق باشید.ممنون بای.