کد خبر : 7526
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1393 - 16:30
-

کریمی :پارسال ۳ میلیون از پرسپولیس گرفتم!/هر تیمی که بیشتر پول بدهد، به آنجا می روم

کریمی :پارسال ۳ میلیون از پرسپولیس گرفتم!/هر تیمی که بیشتر پول بدهد، به آنجا می روم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،فرشته کریمی در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: چند جلسه تا به حال با رحیمی برگزار کردیم اما بی فایده بوده است. من سال گذشته بازیکن پرسپولیس بودم و در حالی که ۱۶ میلیون قرارداد داشتم، فقط ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دریافت کرده ام. مسئولان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،فرشته کریمی در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: چند جلسه تا به حال با رحیمی برگزار کردیم اما بی فایده بوده است. من سال گذشته بازیکن پرسپولیس بودم و در حالی که ۱۶ میلیون قرارداد داشتم، فقط ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دریافت کرده ام. مسئولان فقط وعده و وعید می دهند و هر بار می گویند هفته بعدی بیایید. خیلی از بازیکنان فصل گذشته از شهرستان می آیند که بازهم دست خالی بر می گردند.

وی ادامه داد: قراردادم با پرسپولیس به اتمام رسیده و بازیکن آزاد شده ام. من یک مقطع ۳ ساله است که فوتبال را کنار گذاشته ام و تخصصی در فوتسال کار می کنم اما در ورزش بانوان چون نمی توان قرارداد حرفه ای بست، شرایط سختی وجود دارد. شاید امسال به فوتبال بازگردم زیرا قراردادهای فوتبال بهتر است. در واقع هر تیمی که بیشتر پول بدهد، به آنجا می روم و با استقلال صحبتهایی را داشته ام.

بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال پرسپولیس تصریح کرد: حتی اگر تیم پرسپولیس فصل آینده تشکیل شود با این باشگاه قرارداد نمی بندم. مظفر هم کناره گیری کرد زیرا در این چند ساله هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس تمام فشارها روی او بود. حتی کمک مربی هم نداشتیم و تمام بازیکنان با او در ارتباط بودند.

کریمی در پایان گفت: فوتسال و فوتبال بانوان پتانسیل بالایی دارند اما حمایت نمی شوند. از وزارت ورزش می خواهم که بیشتر به ورزش بانوان توجه کنند. ما با حجاب اسلامی همه جای دنیا دیده می شویم اما در ایران نه. نمی توانیم درس بخوانیم و سر کار برویم، اگرچه اکثر بازیکنان ما اکثرا تحصیل کرده هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بابك جمعه , ۲۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲:۲۰

حق با شماست پرسپولیس این همه پول خرج اینو اون میکنه بعد به این بانوان ١٠ تا ٢٠ میلیون که فقط پول خرید لباسهای یک ماه بازیکنان است رو نمیدن؟