کد خبر : 7710
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 - 9:12
-

موثق: به ناکامی های فوتسال ایران خاتمه می دهیم

موثق: به ناکامی های فوتسال ایران خاتمه می دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه بان تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: امسال تمام تلاشمان را می کنیم تا با قهرمانی مان در آسیا، به روند دو سال گذشته ی فوتسال ایران پایان دهیم و افتخار بزرگی هم نصیب آذربایجان شرقی کنیم. “رضا موثق” در خصوص روند آماده سازی تیم دبیری تبریز برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه بان تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: امسال تمام تلاشمان را می کنیم تا با قهرمانی مان در آسیا، به روند دو سال گذشته ی فوتسال ایران پایان دهیم و افتخار بزرگی هم نصیب آذربایجان شرقی کنیم.

“رضا موثق” در خصوص روند آماده سازی تیم دبیری تبریز برای رقابت های فصل جدید اظهار کرد: حدود یک ماه است که تمریناتمان را زیر نظر حسین شمس آغاز کرده ایم و ۶۰، ۷۰ درصد آماده شده‌ایم. تا شروع بازی هایمان در فصل جدید، آمادگی کامل خود را به دست می آوریم.

وی درباره ی اردوی تیم فوتسال دبیری تبریز در کیش گفت: در اردوی یک هفته ای کیش، به مرور برنامه های تاکتیکی می پردازیم و دو بازی تدارکاتی نیز در دستور کار خود داریم. با اتمام این اردو، به تبریز برمی گردیم و پس از انجام چند بازی دوستانه، برای برگزاری اردویی راهی تایلند می شویم و سپس برای بازی های جام باشگاه های فوتسال آسیا، به چین سفر می کنیم.

دروازه بان دبیری تبریز حضور حسین شمس در رأس کادرفنی تیم را برگ برنده ای برای فوتسال آذربایجان شرقی عنوان کرد و افزود: همه ی بازیکنان، افتخار می‌کنیم که زیر نظر آقای شمس کار می کنیم و آوردن این مربی با دانش به تبریز، بزرگترین کاری بود که خانواده ی دبیری می توانست برای فوتسال آذربایجان انجام دهد. ثمره ی این کار هم به زودی با قهرمانی در جام باشگاه های آسیا عاید آذربایجان شرقی خواهد شد.

وی هدف تیم دبیری تبریز را کسب عنوان قهرمانی در آسیا عنوان کرد و تأکید کرد: فوتسال ایران در دو سال اخیر با افت روبرو بوده و نتوانستیم در رقابت های بین المللی، افتخارات همیشگی خود را تکرار کنیم؛ اما امسال تمام تلاشمان را می کنیم تا با قهرمانی مان در آسیا، به روند دو سال گذشته ی فوتسال ایران پایان دهیم و افتخار بزرگی هم نصیب آذربایجان شرقی کنیم.

موثق هدف دبیری تبریز در لیگ برتر فوتسال را نیز تکرار عنوان قهرمانی بیان کرد و تیم فصل قبل و فصل کنونی را اینگونه مقایسه کرد: تیم فصل گذشته، خصوصیات خاص خود را داشت و حضور آقای وحید شمسایی نیز نقطه ی قوتی برای تیم ما بود اما قسمت نبود که وی امسال نیز کنار تیم باشد. سال گذشته برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر می جنگیدیم، ولی امسال، هم به دنبال قهرمانی در لیگ و هم در رقابت های آسیایی هستیم و مسلماً تیم قوی تری نسبت به فصل گذشته داریم.

وی افزود: تا به امروز، سه بازیکن جدید را به خدمت گرفته ایم و یک بازیکن دیگر نیز تا شروع بازی های آسیایی، به مجموعه ی دبیری اضافه خواهد شد و مرتضی عزتی هم به عنوان یار کمکی در بازی های جام باشگاه های آسیا در کنار تیم خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.