کد خبر : 9135
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1393 - 16:01
دسته‌بندی نشده
-

لک:هاشم زاده مدیر فنی میثاق نیست!

لک:هاشم زاده مدیر فنی میثاق نیست!
رضا لک می گوید در میثاق پستی به نام مدیر فنی وجود ندارد و هاشم زاده مدیر فنی این تیم نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص وضعیت کادر فنی میثاق گفت: زمانیکه سرمربیگری تیم را پذیرفتم، جذب محمد هاشم زاده و امیر فراشی به عنوان دستیاران در برنامه‌هایم بود و مسئولان باشگاه میثاق نیز شرایطی را فراهم آوردند تا این برنامه‌ها تحقق یابد البته حضور هاشم زاده به عنوان کمک مربی روی نیمکت با مشکلاتی همراه است زیرا افتخاری هنوز نظر مساعد خود را در این مورد اعلام نکرده است اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در اولین فرصت اجازه کمک مربیگری هاشم‌زاده در تیم میثاق را بگیریم اما باید بگویم این مربی فقط به عنوان همکار من در تیم فعالیت خواهد داشت نه مدیر فنی… تیم میثاق پستی به عنوان مدیر فنی ندارد و شخصیت کاری من نیز به گونه‌ای است که حضور مدیرفنی در کنار خود را نمی توانم قبول کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حميدنداف یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

جونم شخصیت کاری…ازنیم فصل سال قبل پس همین شخصیت کاری بودکه هرروزجای بنده خداخوراکچی اعلام میشد!

نام یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

اقای لک شما کجای فوتسال بودی دری به تخته خورده مربی شدی اقای هاشم زاده ۱۵ سال سابقه ملی داره بعد میگی زیر نظر من باید کار کنه

اصفهاني دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۰۵

اقای لک عزیز من به عنوان یه طرفدار شما جهت راهنمایی باید بگم اتفاقا بر خلاف نظر شما من معتقدک شما باید یه نفر مثل اقای هاشم زاده که سابقه ملی هم به عنوان بازیکن هم به عنوان مربی در تیم ملی دارند رو واسه مدیر فنی در کنارتون باشن جهت راهنمایی، سال گذشته هم اگه شما یک مدیر فنی در تیم گیتی داشتید اون تیم را با اون مهرها دوم نمکردید

نام ... دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

قابل توجه آقایانی که خیلی از آقای هاشم زاده طرفداری میکنند اینکه سال گذشته ایشان مدتی با حسین افضلی و زمزم همکاری داشتند که چیز به درد بخوری از ایشان مشاهده نشد و به دلیل مسئله مالی تیم را رها کردند و ناگهان ۸ روز مانده به بازی گیتی با دبیری در تبریز سر از تیم گیتی درآوردند آنهم با کلی سر و صدا!!!
در این مدت میرفتم تمرین گیتی را میدیدم فقط کمی شلوغ بازی کردند و گیتی هم در تبریز باخت و همانجا باز هم بخاطر پول این تیم را هم ترک کردند و اصلا با تیمشان به اصفهان هم برگشتند!!!
البته نمیدانم اینکارها بخشی از اخلاق ورزشی است که همه ایشان را به اخلاق می‌شناسند?!!!

نام... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

این بدبختی ها برای این است که مربی تیم ملی !!! میاد تو باشگاه کار میکنه واقعا برای این فوتسال متاسفم همین!!! آقای هاشم زاده اگر به تیم ملی علاقه داری همان جا بمان و اگر دوست داری تجربه باشگاه رو پیدا کنی پس بیا اول در لیگ کار کن بعدبرو مربی تیم ملی شو!!