کد خبر : 9419
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1393 - 13:15
-

پیروزی نوریل برابر «دینا» پس از ۴سال/ حسن زاده هر دو دروازه را باز کرد!

پیروزی نوریل برابر «دینا» پس از ۴سال/ حسن زاده هر دو دروازه را باز کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال نوریلسکی که از دو بازیکن لژیونر ایرانی در ترکیب خود بهره می برد پس از پیروزی در هفته دوم سوپر لیگ روسیه و پیروزی ۵ بر۴ در تک بازی انجام شده با مایتیسکی موفق شد در بازی هفته سوم خود برابر تیم «دینا» نیز به پیروزی ۴

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال نوریلسکی که از دو بازیکن لژیونر ایرانی در ترکیب خود بهره می برد پس از پیروزی در هفته دوم سوپر لیگ روسیه و پیروزی ۵ بر۴ در تک بازی انجام شده با مایتیسکی موفق شد در بازی هفته سوم خود برابر تیم «دینا» نیز به پیروزی ۴ بر ۲ رسیده و این تیم را بعد از ۴سال شکست دهد.

بنا به اعلام وب سایت رسمی مسابقات سوپر لیگ روسیه، در بازی هفته دوم نوریلسکی نیکل با مایتیسکی، حسین طیبی یک گل به ثمر رسانده بود اما علی اصغر حسن زاده علاوه بر دو بار گلزنی برای تیم خود، یک بار نیز به اشتباه دروازه تیمش را باز کرده است.

طیبی و حسن زاده

در بازی اول با «دینا» نیز حسین طیبی موفق شد دو گل برای نوریلسکی نیکل به ثمر برساند اما اصغر حسن زاده در این بازی علیرغم درخشش زیاد و زدن گل برای تیمش، باز هم دروازه خودی را گشوده و یک گل به خودی را نیز به نام خود به ثبت رسانده است.

گفتنی است بنا به قوانین جدید لیگ فوتسال روسیه تمام بازی های لیگ در دو نیمه ۲۵ دقیقه ای برگزار می شود و هر تیم پس از انجام دو بازی با حریف در دو روز پیاپی در هفته بعد برابر حریف جدید خود تنها یک بازی را برگزار می کند. بنابر این قانون امروز بعد از ظهر دومین بازی تیم های نوریلسکی نیکل و دینا برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.