کد خبر : 9788
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 10:14
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:با روحیه و اراده تیمی موفق شدیم

شمسایی:با روحیه و اراده تیمی موفق شدیم
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران پس از پیروزی مقابل پایاسازه آذربایجان گفت:‌ به دلیل وضعیت بحرانی که به موجب دو شکست متوالی در هفته های گذشته با آن روبه رو بودیم، تنها به منظور کسب امتیاز کامل بازی و همچنین قطع نوار ناکامی به مصاف پایاسازه رفتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران پس از پیروزی مقابل پایاسازه تبریز گفت:‌ به دلیل وضعیت بحرانی که به موجب دو شکست متوالی در هفته های گذشته با آن روبه رو بودیم، تنها به منظور کسب امتیاز کامل بازی و همچنین قطع نوار ناکامی به مصاف پایاسازه رفتیم. اهمیت امتیاز این بازی تیم را سراسر انگیزه کرد تا تحت هر شرایطی به پیروزی دست یابد البته گرفتن امتیاز بازی از تیم تبریزی در خانه کار دشواری بود زیرا حریف ایستاد و مقابل ما جنگید تا به راحتی به این سه امتیاز نرسیم.

وی افزود: دو تن از بازیکنان اصلی خود را در ترکیب نداشتیم که همین امر باعث نگرانیم شده بود اما با روحیه و اراده تیمی که همت بازیکنانم را ارتقاء داده بود در نهایت در یک روز سخت به کامیابی رسیدیم امیدوارم این پیروزی در پی شکست های تلخ در همین ابتدای فصل تجربه بزرگی باشد تا در ادامه جایی برای اشتباه نباشد و هر هفته پرتلاش تر و بهتر از قبل به مصاف رقبا برویم و امتیاز های لازم را به خود اختصاص دهیم.

شمسایی در مورد درخشش علی ابراهیمی و هتریک این بازیکن گفت: امروز روز تمام بازیکنان تاسیسات بود و علی ابراهیمی هم مانند همه تلاش کرد و روز خوبی داشت. برای اینکه یک گروه متحد به هدف خود برسد نمی توان درخشش یک بازیکن را کافی دانست و چون یک نفر گل زده موفقیت را به او ربط دهیم زیرا قطعا تلاش تمام اعضای تیم موجب گلزنی علی شده است. ابراهیمی هم از بازیکنان جوان و خوب ما است که امیدواریم بار دیگر به شرایط ایده آل و روزهای خوب خود برگردد و ما را در مسیرمان یاری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دلسوز دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

من که فکر نمیکنم با بازی برده باشید
مگه اینکه با فحاشی به تیم حریف یا کار کردن رو داور برده باشید بازی رو.

نام ... دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

خدارو شکر علی صانعی این جندتا بازیکن ساخت براتون واقعا از خودتون که جیزی ندارید