کد خبر : 13859
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1393 - 10:33
-

منصوری قرچک در دوراهی انتقال یا انحلال!؟

منصوری قرچک در دوراهی انتقال یا انحلال!؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم شهید منصوری قرچک که سابقه دو دور قهرمانی در لیگ برتر و نائب قهرمانی جام باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد این روزها به دلیل مشکلات مالی تمرینات خود را تعطیل کرده است تا تکلیف این باشگاه مشخص شود. چند روز پیش شنید شد که قرار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم شهید منصوری قرچک که سابقه دو دور قهرمانی در لیگ برتر و نائب قهرمانی جام باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد این روزها به دلیل مشکلات مالی تمرینات خود را تعطیل کرده است تا تکلیف این باشگاه مشخص شود.

چند روز پیش شنید شد که قرار است منصوری مدیرعامل این باشگاه جلسه ای با مسئولان شورای شهر و شهردار قرچک برگزار کند تا آخرین صحبت ها در مورد وضعیت این تیم خوب قرچکی که هواداران پر شوری دارد زده شود.

منصوری نیز از شرایط خوب شهر ری برای انتقال امتیاز به این شهر سخن گفت که با توجه به شرایط کنونی این انتقال دور از ذهن نیست.

به هرحال تمرینات این تیم بعد از پایان هفته یازدهم که میزبان دبیری تبریز بودند تا به امروز تعطیل شده است.

منصوری قرچک پنجشنبه این هفته میزبان میثاق تهران خواهد بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

اینها همش فیلمه!!!

نام ... چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

ما این فیلم رو خیلی دیدیم تکراریه ….
هرسال داریم میبینیم ….

هوادار چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

خدایی حیفه این تیم بره ری میانگین تماشاگران بازی های منصوری تو قرچک حدودا ۲۰۰۰ نفره بره شهر ری ۲۰۰ نفر هم نمیاین. نتیجه بازی فردا هم معلومه تیمی که تمرین نکرده چه نتیجه ای میخوتد بگیره مشخصه فردا میبازه. به نظر من اگه این تیم بیاد ورامین شرایط مطلوب تری داره تا شهر ری….

سعید پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۲۴

اقای منصوری شما و اعصای هییت رعیسه دارید ریشه فوتسال را می خشکانید و فقط وفقط به فکر منافع خودتان هستید یکی دنبال کارخانه دیگری دنبال شورای شهر یکی هم مواظب از هییت فوتبال اخراج نشه خلاصه در یک کلام همتون کاسبید