کد خبر : 14314
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1393 - 15:55
-

خسوس:نتایج ایران در برزیل چندان راضی کننده نبود/باز هم در شرایط مشابه بازی کلمبیا ،پاور پلی خواهم کرد

خسوس:نتایج ایران در برزیل چندان راضی کننده نبود/باز هم در شرایط مشابه بازی کلمبیا ،پاور پلی خواهم کرد
سرمربی تیم ملی با دفاع از سیستم عجیبش در دقایق پایانی بازی با کلمبیا،تاکید کرد که اگر بار دیگر به این مسابقه برگردد باز هم پاور پلی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال پیش از برگزاری دیدار دوستانه شاگردانش با روسیه گفت: این بازی باعث می شود تا بازیکنان را محک بزنیم.

خسوس کاندلاس سرمربی تیم فوتسال درباره عملکرد تیمش در رقابتهای گرند پریکس گفت: با توجه به اینکه ۴ روز فرصت داشتیم تا تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات انجام دهیم؛ عملکرد بازیکنانم رضایت بخش بود اما از لحاظ کسب عنوان سومی باید بگویم که چندان این نتیجه راضی کننده نبود.
وی گفت: متاسفانه مسابقات گرند پریکس به مدت یک ماه به تعویق افتاد و رقابتهای لیگ برتر به صورت پر فشار برگزار شد. بر همین اساس بازیکنان فقط ۴ روز فرصت تمرین داشته و این در شرایطی بود که حریفان ما بازیهای تدارکاتی و اردو های خوبی را پشت سر گذاشته بودند.
خسوس در ادامه گفت: تیم گواتمالا پس از برگزاری اردوی تدارکاتی و دیدار دوستانه از کویت به برزیل سفر کرده بود. کلمبیا یک تورنمنت بسیار خوب در آمریکا را پشت سر گذاشته بود و تیم ویتنام نیز در تورنمنتی که با حضور استرالیا و چند کشور آسیای شرقی برگزار شده بود؛ شرکت کرده و آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات گرند پریکس داشتند.
وی درباره اینکه در بازی مقابل کلمبیا چرا پاور پلی کرده، گفت: اگر باز هم در شرایط مشابه با بازی کلمبیا قرار بگیرم، پاور پلی خواهم کرد. من روی این موضوع پافشاری داشته و معتقدم بازیکنان باید درهر شرایطی بجنگنند. بدون شک مربیان ایران و دنیا نقش و اهمیت پاور پلی را در بازی می دانند. حتی تیم برزیل که قهرمان جهان است نیز در هر بازی ۱۲ بار پاور پلی می کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه گفت: من به چهار دلیل از این روش استفاه می کنم. اول اینکه تیم از لحاظ نتیجه عقب باشد، دوم اینکه اگر تیم مقابل این کار را انجام دهد، سوما در شرایط بد بازی قرار داشته باشیم و در نهایت نمی خواهم که بازی به پنالتی بکشد. بر همین اساس طبق شرایط فوق بدون شک نه تنها من بلکه بسیاری از مربیان برتر دنیا هم این کار را انجام می دهند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا پاور پلی درستی را در بازی با کلمبیا انجام داده اید یا خیر گفت: تیمی که شجاع باشد می برد و این هدف من و سرلوحه کاری من است. در بازی مقابل کلمبیا ۴ دقیقه وقت داشتیم تا موفق باشیم. ما فقط در این مدت زمان یک بار توپ را از دست دادیم. توپ به دیرک افقی دروازه برخورد کرد و سپس به پشت سر بازیکن ایران برخورد کرد و وارد دروازه شد. این امر جزء اتفاقات نادری است که رخ می دهد. معتقدم بازیکنان با تمام تلاششان در رقابتهای گرند پریکس حاضر شدند.
کاندلاس در پایان درباره دیدار تدارکاتی برابر روسیه گفت: با حداکثر توانمان به مصاف روسیه می رویم. این تیم یکی از بهترین تیم های جهان است و رقابت کردن با تیم های مطرح باعث می شود تا فوتسال ایران رشد داشته باشد.

منبع:سایت فدراسیون فوتبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

این بنده خدا خودش قبول داره ضعیفه ولی افتخاری نمی خواد قبول کنه این ضعیفه!

س م یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

آقای خسوس دمت گرم
خودت آمدی و جواب فنی و قابل قبول با دلیل ارایه کردی و انتخاب هر تصمیمی از اختیارات مربی است
البته همیشه توی ایران همه دلایل را نگو چون بسیاری از همین مثلا کارشناسان که با کوچکترین کار شما به صف شده و به شما حمله میکنن همین دلایل را بلد نیستند!
ضمنا همیشه خودت بیا و مصاحبه کن و کار را دست این مثلا کمک مربی کم دانش خودت نده که ایشان کل کار را خراب میکند

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶

سرمربی که نمی تونه بازیکنان شایسته رو انتخاب کنه بهتره بره قالی ببافه.
تیم خسوس در پاور پلی برنامه نداره.فقط دست به ریسک می زنه که هیچوقت هم به نتیجه نمی رسه.

س م یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹

آقایان پایگاه خبری
لطفا پیش از آنکه شخصی را به مسلخ ببرید ابتدا از خود او هم نظرش را بگیرید و بدون اینکار یکطرفه با لشکر به اصطلاح کارشناس او را تکه تکه نکنید

m.f.y. یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲

استادشمس کجایی که دلمون برات تنگ شده تیم شما کجاتیم این مربی درجه۴اسپانیاکجاکه تاحالاهیچ سابقه ملی نداشته آدم ترسوبزدل هرچی بگن انجام میده امپراطورفوتسال ۸قهرمانی آسیا عنوان پنجمی جهان آیااین کارنامه قوی ومحکمی نیست استادحسین شمس برگردبه تیمت خسوس کاندلاس …..به تیمت.

حمید مقدم دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

سلام میشه لطف کنید تاریخ و ساعت بازی ایران و روسیه رو در قم بگید .سپاس